עושה היסטוריה: זו המלאכית החדשה של ויקטוריה'ס סיקרט . צילום מסך מאינסטגרם @winnieharlow

עושה היסטוריה: זו המלאכית החדשה של ויקטוריה'ס סיקרט

הדוגמנית וויני הארלו ממשיכה לכבוש פסגות, כשהפעם נודע כי היא תצעד בתצוגת האופנה הידועה של חברת הלנז'רי ויקטוריה'ס סיקרט. הארלו תהיה הדוגמנית הראשונה שחולה במחלת הוויטליגו שתשתתף בתצוגה הנחשקת

מאז שהשתתפה בתכנית הריאליטי "הטופמודל הבאה של אמריקה", וויני הארלו ממשיכה להוכיח כי היא לא עוד גימיק חולף. רק לפני ימים ספורים הדוגמנית, החולה במחלת הוויטליגו בה חלקים בעור מאבדים את צבעם והופכים ללבנים, הוכרזה פרס דוגמנית השנה בשבוע האופנה בניו יורק וכעת נודע כי הדוגמנית פורצת הדרך כובשת יעד חדש ונחשק במיוחד- השתתפות בתצוגת האופנה של ויקטוריה'ס סיקרט.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

הדוגמנית נצפתה בדרך לאודישנים לתצוגה, שההשתתפות בה נחשבת לסמל סטטוס בעולם האופנה. בהמשך אישרו נצגיה של הארלו כי היא אכן תצעד על המסלול בתצוגה המדוברת, שתיערך השנה בחודש נובמבר. כמו שאר עולם האופנה, גם וויני עצמה מאוד התרגשה מהידיעה כי היא אכן תיקח חלק בתצוגה השנתית וסרטון בו היא מקבלת את הבשורה המשמחת מציף את הרשתות החברתיות ביממה האחרונה.

הארלו סיפרה בעבר על רצונה לקחת חלק בתצוגה המדוברת ובראיון למגזין "ELLE" ב-2017 היא אמרה כי "כי זו פסגה עבור דוגמניות. אני כל כך גאה לראות את החברות שלי צועדות על המסלול הזה ואני אהיה מלאת כבוד לצעוד איתן שם, בתקווה שזה יקרה בעתיד הקרוב".

השתתפותה של וויני בתצוגה המדוברת היא ללא ספק אבן דרך בעולם האופנה והיא ממחישה את השינוי שעבר על התעשייה בשנים האחרונות. ויקטוריה'ס סיקרט עד כה הציגה רק דוגמניות בעלות מראה ספיציפי, שזוהה עם מודל יופי מאוד מסוים, כך שהשתתפותה של הארלו, שמערערת על מודל היופי ההוא ומוכיחה כי יופי בא בכל הצורות והצבעים היא ללא ספק מבורכת מכל הצדדים. כן ירבו.

 
תגובות