ביי לבריונות: ניקי מינאז' ובלה ת'ורן נלחמות בשיימינג. צילום: יחצ חול

ביי לבריונות: ניקי מינאז' ובלה ת'ורן נלחמות בשיימינג

הראפרית והשחקנית יחד עם שורת כוכבים נוספים לוקחות חלק בקמפיין אופנתי מיוחד של המותג דיזל, היוצא כנגד תופעת הבריונות ברשת ואף לקחו חלק ביצירת הקולקציה

בריונות ברשת הפכה בשנים האחרונות לנפוצה יותר ויותר כשהנפגעים ממנה הם מכל הגילאים, המגזרים והמגדרים. זו הסיבה שהמותג הידוע דיזל החליט להשיק קולקציית קפסולה חדשה תחת השם המתחוכם "Haute Couture" (שילוב של המונחים 'הוט קוטור' ו'הייט', שנאה באנגלית). לקמפיין המדובר גוייסו שלל כוכבים, שבנוסף לפרוסמם גם היו קורבן לבריונות ברשת לא פעם.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

המסר של הקמפיין הוא "The more hate you wear the less you care", כלומר, ככל שתאמר על עצמך את הדברים הקשים ביותר כך בעצם אתה מנטרל את ההשפעה של הסביבה עליך ומי אם לא הסלבס חווים שיימינג ברשת על בסיס יומיומי ונאלצים להתמודד עם תגובות קשות? ניקי מינאז', בלה ת'ורן, הראפר גוצ'י מיין, אושיית האינסטגרם והאקסית של ג'סטין ביבר יובאנה ונטורה והשחקן טומי דורפמן ("13 סיבות) הם רק חלק מהכוכבים שנבחרו להשתתף בקמפיין, במסגרתו בחרו את הדברים הגרועים ביותר אשר חוזרים על עצמם שנכתבים עליהם ברשת ופריטים בקולקציה עוצבו בהשראת התגובות האלו.

© יחצ חול

 מינאז' כונתה על ידי ההייטרים ברשת כ"בחור הרע", ת'ורן כ"זולה" ודורפמן כ"מתורמם". כל מסרי השנאה האלו מופיעים על חולצות, קפוצ'ונים, ג'קטים ומעילים בקולקציית הקפסולה, אשר זמינה היום בחנויות נבחרות ברחבי העולם וגם בישראל, במטרה לצאת נגד השיימינג ולהציב מראה לבריונים ברשת.

© יחצ חול
© יחצ חול
© יחצ חול
 
תגובות