הנה זה בא: נחשפו הפרטים על הנשף הכי אופנתי של השנה. צילום: Neilson Barnard/GettyImages.IL

הנה זה בא: נחשפו הפרטים על הנשף הכי אופנתי של השנה

מידי שנה נערך נשף ה"מט גאלה", שנחשב לערב הגאלה היוקרתי והחשוב ביותר בתעשיות האופנה והבידור, אותו עורך המגזין "ווג" מידי שנה. כעת נודע מהו הנושא המסקרן שיוביל את הנשף החגיגי

נשף המט גאלה המסורתי הוא ללא ספק האירוע האופנתי החשוב של השנה. הנשף, שנערך על ידי מגזין האופנה המוביל "ווג" ונערך בניצוחה של העורכת המיתולגית שלו אנה ווינטור, משמש כערב התרמה יוקרתי למוזיאון המטרופוליטן בניו-יורק ומציין את פתיחת התערוכה השנתית במכון לתלבושות במוזיאון. כנהוג, נושא התערוכה משמש מידי שנה כקוד הלבוש הרשמי של האירוע ולאחר שבשנים האחרונות הנושא היה הנצרות, טכנלוגיה וסין כעת נחשף מהו הנושא של נשף המט גאלה הבא שיתקיים בחודש מאי 2019, ומי יהיו הכוכבים שיארחו את הנשף.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

נושא התערוכה במכון התלבושת במוזיאון, שיהיה גם נושא הלבוש בערב הגאלה יהיה "מחנה: הערות על אופנה" והוא מתבסס על מאמרה הידועה של סוזן סונטאג שפורסם ב-1964 ועוסק בהשפעתה על האמנות הגבוהה על התרבות הפופלארית, מה שאומר כי עלינו לצפות לשלל לוקים אמנותיים מהכוכבות שיגיעו לנשף.

© gettyimages

בכל שנה נבחרים מספר כוכבים שישמשו כמארחים של הערב החגיגי ולאחר שבשנה שעברה אלו היו ריהאנה, דונטלה ורסאצ'ה ואמל קלוני מי שאיישו את העמדה היוקרתית בנשף הקרוב הם ליידי גאגא, הארי סטיילס, עבורו מדובר בפעם הראשונה באירוע היוקרתי והטניסאית הידועה סרינה וויליאמס. עורכת "ווג" אנה ווינטר ואלסנדרו מיקלה, המעצב הראשי של בית האופנה גוצ'י, ישתתפו יחד בתפקיד יו"ר האירוע.

 

תגובות