ביגר איז בטר: המעיל של קנדל ג'נר משגע את הרשת. צילום מסך מאינסטגרם kendalljenner@

ביגר איז בטר: המעיל של קנדל ג'נר משגע את הרשת

הסופמודל המצליחה שוב מעוררת באזז ענקי ברשת, שהפעם נוצר בעקבות תמונה שלה לובשת את המעיל הטרנדי של העונה. הגולשים בתגובה לא נשארו אדישים

כיאה לדוגמנית המצליחה בעולם (לא סתם היא הוכרזה כדוגמנית המרוויחה ביותר בשנה החולפת), פעם בכמה זמן מתעוררת סערה חדשה הקשורה בקנדל ג'נר. הפעם מדובר במם אינטרנטי חדש בכיכובה של הג'נרית, שהצליח לעורר לא מעט עניין אופנתי משעשע בקרב הגולשים ברשת.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

הכל התחיל כאשר המגזין "ווג פריז" פרסם בטוויטר שלו תמונה של הדוגמנית מהקמפיין שלה למותג "aritzia" בה היא לובשת מעיל פוך טרנדי תחת הכיתוב "החורף בא", אך התמונה שפרסם המגזין היא מם שהכין גולש בו המעיל הוגדל למימדים מוגזמים כך שהמעיל הפך למעיל בגזרת אובר אוברסייז, מה שכמובן גרר אינספור התייחסויות ושרשור בלתי פוסק של בדיחות. 

בין הבדיחות שכתבו הגולשים על המעיל המוגזם היו "נראה שקנדל התכווצה כמו בסרט 'מותק הילדים התכווצו' זה חייב להיות בדיחה כן?" או "איך הבחורה שלך נראית כשקר לה ואתה נותן לה את המעיל שלך", בעוד חלק מהגולשים השוו את ג'נר במעיל הענקי ללוגו מפורסם של איש צמיגים, הציעו לה לפצוח בזוגיות עם הזמר לני רקביץ' שחובב גם הוא פרטי אוברסייז או בכלל השוו את המראה למראה המנופח של שחקן הפוטבול טום בריידי.

 

 

 

תגובות