הקאמבק של ג'יג'י וקנדל: כל מה שצריך לדעת על התצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט. צילום: GettyImages

הקאמבק של ג'יג'י וקנדל: כל מה שצריך לדעת על התצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט

ההכנות לקראת תצוגת האופנה הידועה של חברת הלנז'רי בשיאן. אז רגע לפני שהמלאכיות כובשות את המסלול, הנה כל מה שאתם חייבים לדעת על התצוגה הכי מדוברת של השנה

אמנם בתצוגת האופנה של ויקטוריה'ס סיקרט מוצג על המסלול יותר עור חשוף מאשר בגדים אופנתיים, אך זה לא מונע ממנה להיות כבר שנים תצוגת האופנה הנצפית והרווחית ביותר בעולם. רגע לפני שהיא מתקיימת ביום חמישי הקרוב (שמיני בנובמבר) בניו-יורק, לאחר שבשנתיים היא יצאה מגבולות ארה"ב כשהתקיימה בפריז ובשנגחאי, הנה מה שעתיד להתרחש על המסלול בתצוגה הכי המצליחה בעולם.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

השתתפות בתצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט נחשבת לג'וב נחשק במיוחד בעולם האופנה, מה גם שהשתתפות בתצוגה עשויה לפלס את דרך למעמד של 'מלאכית' (פרזנטורית) של חברת ההלבשה התחתונה, מה שנחשב לסמל סטטוס גדול בתעשיית הדוגמנות. אז לצד המלאכיות המוכרות של החברה כמו שרה סמפיו וטיילור היל גם המלאכית בהאיטי פרינסלו, שנעדרה בשנתיים האחרונות מהמסלול משום שהייתה בהריון, תשתתף השנה בתצוגה בעוד הדוגמניות הכה מזוהות עם המותג, אלסנדרה אמברוסיו ולילי אלדריג' יעדרו מהתצוגה בעקבות פרישה והריון בהתאמה.

 פרשה מהמסלול. אלסנדרה אמברוסיו © gettyimages

אז את מי בכל זאת נראה על המסלול? וויני הארלו תתשתף השנה בתצוגה ותעשה היסטוריה בתור הדוגמנית הראשונה אי פעם עם מחלת הוויטלגו שתשתתף בתצוגה, קנדל ג'נר ששבה לאחר שנה בה נעדרה מהתצוגה בעקבות העובדה כי ייצגה חברת לנז'רי מתחרה וג'יג'י חדיד, שלא השתתפה בתצוגה בשנה שעברה מכיוון שהשלטונות הסינים אסרו עליה להיכנס למדינה. 

עושה היסטוריה. וויני הארלו © Dimitrios Kambouris/gettyimages_IL

לאחר בשנה שעברה שיתפו בויקטוריה'ס סיקרט פעולה עם מותג העל הצרפתי בלמיין לקולקציית קפסולה אקסלוסיבית, השנה חברו בחברת ההלבשה התחתונה למעצבת הבריטית מרי קטרנצו למיני קולקציה סופר פרחונית, שנוצרה במיוחד עבור התצוגה: "שיתוף הפעולה הזה יהיה נועז, כיף ומשעשע" סיפרה קטרנצו על שיתוף הפעולה המסקרן.

המלאכיות יחד עם אולבייה רוסטאן, המעצב הראשי של בלמיין בתצוגה בשנה שעברה
המלאכיות יחד עם אולבייה רוסטאן, המעצב הראשי של בלמיין בתצוגה בשנה שעברה © gettyimages

מלבד המלאכיות והכנפיים, התצוגה ידועה גם בהופעות המוזיקליות הבלתי נשכחות שלה. לאחר שבשנים הקודמות מי שהופיעו בתצוגה וכבשו את המסלול היו טיילור סוויפט, אריאנה גרנדה, דה וויקנד, ברונו ומארס ועוד, השנה התצוגה תכלול הופעות של ריטה אורה, הלסי, שון מנדס, ביבי רקסה, דה צ'יינסמוקרס, קלסה בלריני והלהקה דה סאטרטס.

יכבוש את המסלול. שון מנדס
יכבוש את המסלול. שון מנדס © gettyimages.il/Kevin Winter
גם היא תהיה שם. ריטה אורה
גם היא תהיה שם. ריטה אורה © GettyImages

 

 

תגובות