המלאכיות מתעדות: הרגעים הגדולים מתצוגת ויקטוריה'ס סיקרט . צילום: Gettyimages.IL/Dimitrios Kambouris

המלאכיות מתעדות: הרגעים הגדולים מתצוגת ויקטוריה'ס סיקרט

במהלך סוף השבוע התקיימה התצוגה השנתית של מותג ההלבשה הידוע, בה כמובן כיכבו על המסלול המלאכיות האהובות של המותג לצד דוגמניות על נוספות שזכו לצעוד בתצוגה הנחשבת. כך היא נראתה מהצד שלהן, כפי שתיעדו בחשבונות האינסטגרם שלהן

תצוגת האופנה המצופה של ויקטוריה'ס סיקרט נערכה בניו-יורק בסוף השבוע האחרון וכמו תמיד סיפקה שלל רגעים בלתי נשכחים. את התצוגה ליוו השנה אינספור טענות כי מדובר בתצוגה שאינה רלוונטית כיום משום שהיא אינה מגוונות ומציגה רק מודל גוף רזה וספיצפי מה שמעביר מסר שגוי ואכן, למרות הציפייה הרבה לא נראתה על המסלול דוגמנית במידה פלאס סייז. אז מה ראינו על המסלול בתצוגה המדוברת? גיוון אתני רחב עם דוגמניות מכל רחבי העולם, הופעות מוזיקליות מקפיצות והרבה לנז'רי מעוטר באבנים. כך נראתה התצוגה מהזווית של המלאכיות שצעדו בתצוגה ולא היססו לשתף עם עוקביהן באינסטגרם את הרגעים הגדולים מהעיניים שלהן.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

בכל שנה יוצרים בויקטוריה'ס סיקרט את 'חזיית הפנטזיה', חזייה אקסלוסיבית ויוקרתית שעשויה מיהלומים ואבני חן ולבישתה אותה בתצוגה נחשבת לכבוד גדול. השנה מי שנבחרה ללבוש אותה היא מלאכית החברה אלסה הוסק, כאשר חזיית הפנטזיה השנה שווה כמיליון דולר והיא עשויה מ-4,200 אבני יוקרה וכוללת מעל ל-71 קראט. הוסק המרוגשת לא היססה לפרסם לא מעט תמונות שלה לובשת את החזייה היוקרתית, כי ככה שזה שמדובר בפסגת השאיפות של כל מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by elsa hosk (@hoskelsa) on

וויני הארלו עשתה היסטוריה השנה בתור הדוגמנית הראשונה שצועדת על המסלול וחולה במחלת העור וויטלגו, בה חלקים בעור מאבדים את צבעם והופכים ללבנים. הארלו, שעבורה השתתפות בתצוגה הייתה אחד מהחלומות הכי גדולים שלה, פתחה את אחד הפוסטים שפירסמה במשפט שדי מסכם את כל תחושתיה באשר להשתתפותה באירוע המתוקשר: "וואו, זה באמת קרה?".

לאחר שנעדרה ממסלול התצוגה בשנה שעברה בעקבות השתתפותה בקמפיין של חברת לנז'רי אחרת, השנה קנדל ג'נר שבה למסלול התצוגה ובגדול. לצד סט תמונות שלה בכל זווית אפשרית על מסלול כתבה הסופרמודל בפוסט שפירסמה "תמיד כבוד גדול". אין ספק שהיא התגעגעה.

 
 
 
View this post on Instagram

always an honor ✨ @victoriassecret

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

בלה חדיד השתתפה בתצוגה בפעם השלישית השנה ואם לשפוט על פי הפיד שלה, נראה כי היא מתרגשת מהמעמד כאלו מדובר בפעם הראשונה. חדיד שיתפה מהתצוגה תמונה שלה מהתצוגה בשנה שעברה, תמונות של שני הלוקים שלה מהתצוגה השנה, סרטון שלה צועדת על המסלול באפטר פארטי של התצוגה אם כי התמונה המסקרנת ביותר היא זו של חדיד בחזרות לתצוגה, בה היא מצולמת יחד עם הדוגמנית אלנה ארינגטון (שלגמרי נראית כמו הגרסה של עדן פינס מעבר לים) ויחד הן מספקות הצצה לכיצד נראות הכנפיים המפורסמות לצד אאוטפיט שלא כולל הלבשה תחתתונה.

 
 
 
View this post on Instagram

REHEARSAL 💖💖💖 @alannaarrington

A post shared by 🦋 (@bellahadid) on

לאחר שהתרסקה על המסלול בשנה שעברה בנפילה בלתי נשכחת, הפעם עברה התצוגה על הדוגמנית הסינית מינג שי ללא תקלות. בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה והודתה לאנשים הקרובים לה, כתבה כי: "כולכם אישרתם לי מחדש את האמונה שלי בעצמי כי אני יכולה לחזור לבמה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ming Xi (@mingxi11) on

אחרי כ-17 שנים בהן השתתפה בתצוגה הנחשבת ולאחר שהפכה לאחת מן המלאכיות המזוהות ביותר עם המותג, אדריאנה לימה הכריזה כי התצוגה השנה הייתה התצוגה האחרונה בה תשתתף. בפוסט מרגש ששיתפה וכלל את רגעיה על המסלול מכל השנים כתבה לימה "תודה שלא רק נתתם לי כנפיים, אלא לימדתם אותי לעוף".

 

תגובות