אני טובה יותר: ריהאנה נגד התצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט. צילום: Caroline McCredie/GettyImages.IL for Fenty Beauty by Rihanna

אני טובה יותר: ריהאנה נגד התצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט

התצוגה השנתית של מותג ההלבשה התחתונה שנערכה בסוף השבוע שעבר מסרבת לרדת מן הכותרות, כשהפעם כוכבת העל, שבבעלותה ליין לנז'רי מתחרה, תומכת בביקורת אודות אי-הגיוון בתצוגה המתוקשרת

תצוגת האופנה של ויקטוריה'ס סיקרט התרחשה בסוף השבוע האחרון וכיאה לתצוגה המפורסמת בעולם, היא עוררה לא מעט באזז. אלא שהשנה השיח סביבה הלך דווקא לכיוונים פחות חיובים, כאשר מגזינים ואנשי אופנה רבים גינו את העובדה כי בתצוגה מוצג ומקודש רק מודל היופי הרזה, וגם ההתבטאות של מנהל הליהוק של התצוגה בה אמר כי דוגמניות טרנסיות ודוגמניות במידה פלאס סייז לא מתאימות לתצוגה (התבטאות עליה התנצל בהמשך) לתרמה לשיח החיובי סביב התצוגה השנה. מנגד לכך, רבים שבו והזכירו את התצוגה של מותג ההלבשה התחתונה של ריהאנה, שהייתה מגוונת והשתתפו בה דוגמניות בכל המידות והגדלים.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

בין אלו שביקרו את התצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט הייתה גם הפאשניסטה לואיז או'ריילי, שהחמיאה לתצוגה של רירי בציוץ שפורסם בחשבון הטוויטר שלה. כנראה שלא רק א'וריילי העדיפה את התצוגה של הזמרת ועל פי צילום מסך שמסתובב ברשת, רירי עשתה לייק לצוץ העוקצני ובכך לקחה צד בסערה סביב התצוגה המדוברת.

 

ריהאנה הופיעה בתצוגת האופנה של ויקטוריה'ס סיקרט בשנת 2012 וגם הייתה אמורה להופיע בה בשנת 2015, אז ביטלה את הופעתה ברגע האחרון. בשנה האחרונה היא מתחזקת ליין הלבשה בשם "פנטי X סאווג" הכולל טווח מידות רחב ובקמפיינים בתצוגות שלו מוצגות לעיתים קרובות דוגמניות בשלל מידות.

© Ilya S. Savenok/getty_images IL

 

תגובות