הרגעים החמים: סיכום שבוע האופנה בניו יורק. צילום: Gettyimages.IL/JP Yim

הרגעים החמים: סיכום שבוע האופנה בניו יורק

שבוע האופנה של ניו-יורק לעונת הסתיו-חורף הבאה נחתם, ובמסגרתו התקיימו שלל תצוגות, חלקן ייחודיות ואף בלתי נשכחות. ריכזנו לכם את הרגעים הגדולים של השבוע

אמש (ד') נחתם שבוע האופנה בניו-יורק ורגע לפני שנתקדם אל עבר שבוע האופנה בלונדון, ננצל את יום ההפוגה כדי להסתכל לאחור על הרגעים החמים שהתרחשו במהלך השבוע האופנתי בתפוח הגדול.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

אופנה, ריגול ומה שביניהם

ניקי זימרמן בהחלט יודעת איפה לחפש את ההשראה. המעצבת האוסטרלית החליטה ליצור את הקולקצייה שלה בהשראת ננסי וויק, אשר נולדה בניו זילנד והפכה למרגלת באירופה בתקופת מלחמת העולם השנייה. וויק תרמה רבות לבעלות הברית ועזרה לשחרר אלפי אנשים אשר נרדפו ע"י הגרמנים בצרפת. זימרמן מספרת כי אהבה את הרעיון של דמות נשית וחזקה, אשר תורמת לסביבה שלה גם בתקופה כה קשה. הקולקצייה שלה מוצגת כגרסה "המודרנית" של וויק - משמלות פרחוניות ועד מעילי טרנץ' יחד עם כובעי ברט, בקשת צבעים חמה של גווני בורדו, חום וחרדל.

הדיוק והמסתורין של פורד

עם אלגנטיות וניסיון של שנים בראש מותגי על כמו גוצ'י ואיב סאן לורן - טום פורד הוא ללא ספק אחד המעצבים החמים ביותר בשבוע האופנה הניו-יורקי. העונה החליט המעצב לקחת השראה מטרנדים חמים משנות התשעים ולקחת דברים לכיוון המחוייט והבוגר יותר: חליפות משלל בדים כמו סאטן וקטיפה עם כתפיים בולטות וחיתוך צר, כובעי קסקט, מעילי עור מבריקים ואינספור פריטים שחורים כאשר מדי פעם עובר לוק באדום, ירוק זית או סגול. אקססורי ייחודי שבלט לאורך התצוגה היה כובע פרוותי אשר נחבש בהטייה על הדוגמנים ונתן מראה מסתורי ומגניב לחלק מהלוקים.

 

סערה תקשורתית בשחור ולבן

אם יש דבר אחד שמאפיין את ג'רמי סקוט - הרי שזו הצבעוניות הבלתי נגמרת שבעיצוביו. פריטים בהדפסים צעקניים ובצבעים חיים הם חלק בלתי נפרד מכל קולקצייה של המעצב. אולם השבוע קרה הבלתי אפשרי, כשהציג סקוט קולקצייה שלמה בשחור ולבן. על אף מונוכרומטיות הקולקצייה והחוסר הניכר בצבע, הפריטים הודפסו ונרקמו בהדפסים צעקניים לא פחות - כותרות תקשורתיות. סקוט חבר לאמנית אלכסנדרה מיר על מנת ליצור קולקצייה שלמה המבקרת את תרבות הקליק-בייט - שכן המילים הבולטות על ההדפסים היו בעיקר מילות טריגר כמו "פאניקה" או "כאוס".


לבלוב הגינה היפנית

גם פריצה אופנתית קיבלנו השבוע כאשר למעצב היפני טומו קואיזומי קרה הדבר שכל מעצב צעיר היה חולם שיקרה לו. קואיזומי התגלה באינטגרם על ידי הסטייליסטית והעיתונאית הבריטית קייטי גראנד, ובעזרתם של עוד מספר שמות בתעשיית האופנה - הוא העלה את תצוגת האופנה הראשונה שלו, בחנות הדגל של המעצב מארק ג'ייקובס בתפוח הגדול. את המסלול חרכו אנסמבל של דוגמניות - טיילור היל, בלה חדיד, ואף כוכבת "משחקי הכס" גוונדולין כריסטי. הן צעדו בשמלות נפוחות ומהונדסות עם גזרות ייחודיות בכל צבעי הקשת, ובהחלט השאירו אותנו עם טעם לעוד.

הכבשה מכה שנית

עברה יותר משנה וחצי מאז הפעם האחרונה שהוצגה קולקצייה של הלמוט לאנג על המסלול, אך השבוע המותג הרותח חזר בגדול בקולקציה מעולה - כאשר המוטיב המרכזי על המסלול היה צמר: בלייזרים, מעילים, ג'קטים ואף חצאיות מעטפת מצמר נראו על המסלול יחד עם חולצות שקופות, פריטי ג'ינס ועור בגזרות האופייניות למותג ובמינימליזם מדוייק ויפה, עם דגש על האיכות של הפריטים. אופנה גבוהה במיטבה.

 



תגובות