הוקוס פוקוס: הדמויות מהסרטים שעשו מהפך אופנתי. צילום מסך מהאינסטגרם

הוקוס פוקוס: הדמויות מהסרטים שעשו מהפך אופנתי

קבלו את הדמויות האהובות ביותר שעברו שינויים אופנתיים ומטורפים על המסך הגדול

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

גריז

הסרט גריז הפך לאחד הסרטים הכי אופנתיים שזכורים לצופים. בעיקר בזכות הסצנה הזכורה ביותר שבה החליטה סנדי לעשות מהפך אופנתי כשהיא לבושה בבגדים שחורים וצמודים, מלווה בנעלי עקב - כשהמבטים של כולם נישאו אליה. אין ספק כי מדובר במייקאובר בלתי נשכח ואייקוני. 

 

סינדרלה

הסרט המוכר לכולנו הפך לסרט הכי מהפכני שיש. סינדרלה עושה שדרוג מטורף, ומנערה מלוכלכת היא הופכת לנסיכה ולובשת שמלה מתנופפת מנופחת, נעלי זכוכית חלומיות וכרכרת סוסים לבנים - כך נראה מהפך מהאגדות! אין ספק כי כל אחת תרצה להיות סינדרלה ליום אחד.

 

ילדות רעות

קיידי הגיעה לאחר שליחות באפריקה, ורוקמת יחד עם חבריה תכנית להפיל את חבורת המקובלות של בית הספר -הפלסטיות. בעקבות ההחלטה קיידי נצמדת למלכת החבורה - שעוזרת לה להתלבש יפה ולהפוך אותה לפופולרית בדיוק כמוה. קיידי הפכה בין רגע מנערה חדשה ואואטסיידרית בלי שום חוש סטייל - לאחת מאותן "ילדות רעות" -אאוטפיטים צמודים, קצרים ומלאי חוקים. #בימי_רביעי_לובשים_ורוד

 

קלולס

הסרט קלולס הציג מייקואבר מושלם - בו הנערה בעלת הארון הכי מוערר קנאה בתיכון מחליטה לקחת בעלות המהפך של הנערה החדשה - טאי, ולהפוך אותה לגרסאה מועתקת שלה. המייקאובר הבא כולל צבע שיער חדש, חולצות בטן, ואפילו שיעורי אירובי פוטוגניים! אין ספק כי מדובר בסרט עם שיעורי אופנה זכורים וחרוטים בהיסטוריה הקולנועית מאז ועד היום. 

 

יומני הנסיכה

מיה מגלה כי היא נצר לשושלת מלכותית במדינה קטנה וסודית באירופה. סבתה המלכה מעבירה אותה מייקאובר על מנת שתיראה כמו נסיכה מן המניין - בסצנה בלתי נשכחת במהלכה מיה עוברת שלל טיפולים קוסמטיים, מקבלת מתלחת בגדים חדשה ונפרדת מהתלתלים המקורזלים למען שיער ארוך וחלק. 

 

 

תגובות