חצאיות לבית הספר: איך לעשות את זה נכון. צילום מסך מאינסטגרם

חצאיות לבית הספר: איך לעשות את זה נכון

ארוכה, קצרה, טרנדית או צבעונית: איך ללבוש בסטייל חצאיות שונות, באורכים שונים ובשילוב חולצות תלבושת לבית הספר. כל הדרכים הנכונות

בתי ספר דתיים רבים מחייבים את תלמידותיהן להשאיר את המכנסיים בבית ולהצטייד בחצאיות באורכים שונים, כל מוסד לימודי ואורכו שלו. כמו כן, תלמידות מבתי ספר אחרים בוחרות לגוון את מלתחת הלימודים שלהן וללבוש מידי פעם את הפריט הלא פחות אופנתי ממכנסיים - חצאיות. לא מעט בנות בוחרות בדרך הקלה, כאשר הן רוכשות חולצות וחצאיות בייסיק בצבעים שונים ואיתן סוגרות את הפינה. לעומת זאת, לא כולן מסתפקות בלוק בנאלי ומוכר, ומסתבכות עם יצירת לוקים בתקווה שיהיו לא רק מעניינים אלא גם לא מידי מוגזמים עבור יום לימודים רגיל. לכבוד תחילת שנת הלימודים אספנו לכן כמה דרכים שהפאשניסטות כבר יישמו.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

טרנדים

פריטים טרנדיים הם תמיד באופנה, אך בבגדי בית ספר הם חשובים פי כמה. כדי לרענן את שגרת בית הספר, הן האופנתית והן הכללית, כדאי למצוא לוקים שתרגישו בהם מיוחדות ויפות. אבל חשוב לזכור, בגדי בית ספר הם לרוב השקעה לטווח ארוך, לכן הקפידו לבחור בחצאיות טרנדיות שתאהבו לאורך זמן, ולא בחצאיות שהבחירה בהן מונעת אך ורק מתוקף היותן עדכניות. שני טרנדים ליישום בתקופה הקרובה: חצאיות סאטן וחצאיות בפרינט מנוחש.

אורכים

אם יש לכן אפשרות להגיע לבית הספר עם חצאית או חולצה קצרה יחסית, הפסקה הזו רלוונטית מאוד עבורכן. כדי ליצור לוק מגניב ויפה, יהיה פשוט הרבה יותר לשלב חצאית קצרה עם חולצה או סריג ארוך, מאשר חצאית ארוכה עם חלק עליון ארוך. באותה מידה יהיה נוח יותר לחבר בין חצאית ארוכה לחולצה קצרה, מאשר בין טופ ארוך לחצאית ארוכה, כאמור. אמנם כרגע עוד קיץ ואפשר ללבוש בנוחות חולצה קצרה עם חצאית קצרה, אך הסתיו הקריר מגיע בצעדי ענק ולכן כדאי להתחיל להתכונן ואף להצטייד  לקראתו כבר עכשיו.

סגנונות

אם יש לכן אומץ אופנתי אמיתי, או שמצאתן את עצמכן ביום חורפי וקר, תוכלו לבחור באחת משתי הדרכים הבאות לשלב בין שני חלקים ארוכים בסטייל. הסגנון הראשון הוא ליצור אאוטפיט מחולצה או סריג צמוד יחסית, ולהכניס אותו לתוך החצאית. כמובן שהחצאית צריכה להיות בגזרה גבוהה, ושהטופ יהיה ארוך מספיק כדי שקצותיו לא יצאו מהחצאית עם כל תזוזה קטנה שתעשו. הסגנון הנוסף הוא לבחור בחלק עליון בגזרת אוברסייז יחד עם חצאית שרצוי שתהיה מתנופפת ולא צמודה. אם תבחרו בפריטים הנכונים והמתאימים, בעזרת שני הסגנונות תוכלו להיחשב כאופנתיות ומלאות שיק לחלוטין.

צבעים

לאחר שמצאתן חצאיות צבעוניות, נתונות בפניכם שתי אפשרויות לחלק עליון – או ללבוש יחד עם החצאית טופ צבעוני, כדוגמת סגול, או טופ בצבע ניטראלי, כגון לבן. שילובי צבעים יכולים להיות מסובכים יותר מקומבינציה בין לבן לצבע, אך גם יש להם כמה יתרונות על פני הצבע הניטראלי. ראשית, לוק המורכב משילובי צבעים יהיה מעניין וייחודי יותר, ועל כך תקבלו נקודות סטייל לא מבוטלות. שנית, בחירה בפריט לבן דומיננטי לבית הספר יכולה להיראות לעתים לא מותאמת בעקבות כך שהצבע הלבן גורם ללוק להיראות חגיגי יותר באופן אוטומטי. כיון שבסך הכל מדובר באאוטפיט לבית הספר, חשוב להימנע מבחירה במראות חגיגיים מידי, ולכן אם לבשתם חצאית חגיגית יחסית, בחרו בטופ פחות רשמי.

הצלחות

אנחנו מקווים ששנת הלימודים שלכן תהיה מלאת הצלחות, אך בדבר אחד אנחנו יודעים שיהיו לכן הצלחות מובטחות. מדובר באפשרות לשלב בין טי שירט לבנה, עם או בלי סמל תלבושת אחידה, לבין חצאיות מכל הסוגים- מתרחבות, צמודות, קצרות, ארוכות, צבעוניות או ניטראליות. טי שירט לעולם לא תהיה חגיגית מידי, ולעולם תהיה הפתרון המושלם לחצאיות בעלות גזרות או צבעים נועזים. כמובן שתמיד תוכלו להשתמש באותן הטי שירטס גם יחד עם מכנסיים או חצאיות פשוטות יותר, בימים בהם תרצו פשוט לצאת מהבית בנוחות מרבית.

 

תגובות