מוטיבציה: האם נורמני היא אייקון האופנה הגדול הבא?. צילום: Gettyimages.IL/Dimitrios Kambouris

מוטיבציה: האם נורמני היא אייקון האופנה הגדול הבא?

הכוכבת העולה לא רק עושה חיל בעולם המוזיקה, וגם בעולם האופנה היא מתמצאת לא רע בכלל. הנה כל מה שצריך לדעת על הסטייל של הזמרת שעומדת לכבוש את הפלייליסט שלכם ותהפוך לאובססיית האופנה שלכם

בימים אלו יש רק שם אחד בפופ העולמי שכולם מדברים עליו - נורמני קורדיי, או בקיצור נורמני. היא נכנסה לחיינו כחלק מלהקת הבנות פיפת' הרמוני ולאחר שזו התפרקה, כולם רק חיכו שקורדיי תפצח בקריירת סולו מפוארת והנה, זה קורה ובגדול עם סינגל הבכורה שלה "Motivation". השיר, שהפך במהרה ללהיט הכתיר את נורמני כאייקון ובאתרי המוזיקה היא הוכתרה כמי שתהיה אייקון כמו ביונסה וג'ניפר לופז. וכמו כל אייקון פופ לוהט - גם חוש הסטייל של הזמרת הוא משהו ששווה להתעכב עליו.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

הקליפ של "Motivation" כשלעצמו כולל כמה רגעי סטייל משובחים במיוחד. הקליפ מלא במחוות לדיוות של תחילת שנות ה-2000 (בריטני ספירס, סיארה, מיסי אליוט וג'יי-לו וביונסה). גם האיפור של הזמרת זכה לתשומת לב משלו, כאשר כולו מושפע מזמרות כמו אליה וביונסה. בלוק איפור אחד נורמני נראית עם צללית כחולה ומודגשת, כיאה לטרנד העיניים הבולטות, בעוד בלוק האחר הכוכבת הלכה על הלוק היותר טבעי. גם האאוטפיטים בקליפ מוצלחים במיוחד, עם דגש על גופיית הקרופ במחווה ל"Crazy In Love" והסט התואם של הטופ והחצאית, שכבר הספיק להפוך לאייקוני.

 

מתחילת ימיה בפיפת' הרמוני, חוש הסטייל של נורמני בלט לעין בזכות התעוזה שלו - הרבה פרינטים, מחשופים, שסעים, פאות ונצנצים, בסגנון הלוקים של דיוות הפופ הגדולות, ביונסה, ג'יי-לו ובריטני, בתחילת דרכן. מאז שהחלה לפתח את קריירת הסולו שלה, הסטייל של נורמני החל להיות מוקפד והיא הציגה לוקים מתוחכמים מבית היוצר של המותגים ורסאצ'ה, אוף-וויט, בלמיין וגם לוק שכלל אוברול צהוב בלתי נשכח של המעצבת הישראלית בר מרום. בטקס ה-VMA שנערך בתחילת השבוע שעבר, נורמני גררה תגובות רבות בעקבות השמלה הייחודית שלה. אמנם אפשר לדון בעד כמה השמלה היפה אבל בדבר אחד בטוח - מדובר בלוק אייקוני למדי.

נורמני כבר הספיקה לעשות את צעדיה הראשונים בעולם האופנה כאשר הוחתמה בסוכנות הדוגמנות וילהלמינה והיא כבר מתכננת את את העתיד שלה בתעשיית הסטייל: "מאז ומתמיד רציתי להיכנס לעולם האופנה, זה משהו שעורר בי השראה מאז ותמיד, עוד כשהייתי ילדה קטנה". היא סיפרה למגזין "ווג". "אני רוצה לחנך את עצמי. אני רוצה ללכת לשבוע האופנה, רוצה ללכת לפריז, מילאנו ולהשאיר חותם".

 

תגובות