היישר מהתפוח הגדול: הטרנדים הגדולים משבוע האופנה בניו יורק. צילום: Gettyimages.IL/Fernanda Calfat

היישר מהתפוח הגדול: הטרנדים הגדולים משבוע האופנה בניו יורק

חודש האופנה הנוכחי נפתח בשבוע האופנה בניו יורק, מלא בתצוגות של מעצבים מוכרים יותר ופחות. הפאשניסטות וחובבי האופנה המצליחים מילאו את הספסלים וטרנדים אביביים רבים עברו על כוחותינו. הנה שישה מהבולטים שבהם

מעצבי האופנה, אלו שעומדים מאחורי הלוקים של כל הסלבס ומביני האופנה בעולם, הם אלו שבסופו של דבר קובעים את הטון. אמנם העיצובים שלהם עוברים דרך מלתחותיהם של המשפיענים ברחבי העולם, מה שהופך אותם לטרנד בחיי היום-יום, אך בלעדיהם כל התהליך הזה כלל לא היה מתחיל. בינתיים, מתחמי תצוגות אביב 2020 נסגרו ואנחנו נשארנו עם כמה פריטים אופנתיים שחזרו על עצמם במספר תצוגות ושהם לגמרי הדבר הגדול הבא.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

אבולוציית הטאי-דאי

בחודשים האחרונים עולם האופנה נצבע בהדפס הטאי-דאי על כל גווניו וכעת אנו הולכים לקראת אביב צבעוני המלא בטאי-דאי החדש - הדפסים בדוגמת כתמי צבע המתפשטים על הבד. מדובר בטכניקת צביעה שאנחנו עוד לא ממש מכירים, לעומת הטאי-דאי המקורי שהזכיר לנו פריטים מהעבר. כיאה לטכניקה פחות מוכרת, הפריטים בטרנד מושכים את העין ונותנים אפקט מרהיב ללוק. 

2. עוצמת המקטורן

החליפה המחויטת חוזרת אלינו לקראת האביב הקרוב, אך עם טוויסט מעניין. בתי האופנה "כריסטיאן סיריאנו" ו"ראלף לורן" החליטו לאתגר את התודעה האופנתית כאשר בחרו לעקור את המקטורן מהחליפה המזוהה איתו ולהציב אותו בתור חלקו העליון של שמלה. מותגים נוספים השתמשו במקטורן בדרך המוכרת יותר ויצרו חליפות נשיות שאי אפשר להתעלם מהן. 

3. מכנסיים רחבים ואביביים

קרולינה הררה, זימרמן, "Jonathan Simkhai", כל אלו מותגים שבחרו לעצב מכנסיים אווריריים ומיוחדים, רובם בצבעי פסטל וצבעים שמחים נוספים, שמתאימים בול למזג האוויר באביב. עם טופ צמוד וסנדלים מינימליות תוכלו ליצור לוק שיהיה לא רק אופנתי ומגניב, אלא גם נוח במיוחד. 

4. צהוב ושוב צהוב

הצבע השמח מזוהה לרוב עם העונות החמות - האביב והקיץ, ולכן לא מפתיע שגם הוא השתחל לרשימה הזו. כיוון שאנו כבר דיי מורגלים בצבע שתפס תאוצה בשנים האחרונות ולא נעדר כמעט מאף מסלול, קבלו את הדרכים הנכונות ביותר להשנה: תיק יד קלאסי וחלק, שמלות סאטן מבריקות ופרחים בכל מקום. 

5. מכופתרת לבנה קטנה

לעומת שאר הפריטים בשבועות האופנה בעולם, המנסים לפתוח את עולמו המחשבתי של הצופה בהם ולהשאיר חותם ייחודי בעולם האופנה, החולצות הלבנות המכופתרות שהשתלטו על מסלולי התצוגה ממש לא יועדו לאותה מטרה. כל שמעצבי בתי האופנה, כגון "The Row" ו"טיבי", באים להראות זה את הפשטות שבחולצה המוכרת, עם שינויים קטנטנים וכמעט בלתי מורגשים. מינימליזם במיטבו, במילים אחרות. 

6. מעטפת שעוטפת

שמלות מעטפת נשפכות המדגישות את גוף האישה הן השמלות הנכונות לאביב. עם כל צעד הבד יעטוף אתכן בשלמות ובנעימות ויאפשר משחקי אור וצל שיקנו מראה חדש לשמלה עם כל תזוזה. גם חצאיות וחולצות מעטפת הן במשחק, ופרינטים המקשטים אותן דווקא פחות. 

 
תגובות