בשורת הסתיו: המותגים הנחשבים שוברים את המוסכמה. צילום מסך מאינסטגרם

בשורת הסתיו: המותגים הנחשבים שוברים את המוסכמה

זהב וכסף נחשבים בעיני לא מעט אנשים כשני חומרים יפים ונחשקים, אך ממש לא מתאימים. מותגי התכשיטים הנחשבים מעמידים את הנושא בסימן שאלה ומייצרים שלל תכשיטים המשלבים בתוכם את שתי המתכות הנוצצות

זהב וכסף הם יסודות כימיים מסדרת מתכות המעבר שהתגלו לאדם בעת העתיקה ושימשו אותו במגוון תחומים מאז ומתמיד. שני החומרים נזכרו פעמים רבות בתנ"ך, גם שם לעתים בהקשרים של תכשיטים כאלו ואחרים. בעקבות כל זאת, אין ספק ששילוב ביניהם הוא לא גחמה חדשה, אלא אופנה שבאה והולכת. לכן, הבשורה של הסתיו הנוכחי היא לא החיבור בין המתכות הבוהקות, אלא להוריד מעלינו כמו השלכת את הדעות הקדומות (והלא כל כך אוהדות) לחיבור המדובר. כי מה שטוב ל"שאנל", טוב לנו.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

קיארה פראני הוסיפה לשרשרת משולבת שתי שרשראות בצבע כסף בלבד ובכך עידנה את הסתירה שבין הכסף לזהב. ואם כבר דיברנו על סתיו ושלכת, קבלו קצת השראה מצמיד השלכת והאגוז של פנדורה שהיסטרי לא פחות משיתוף הפעולה ביניהם לבין מילי בובי בראון, שהוא אגב, כסוף כולו.

בין אם תבחרו בתכשיטים דומיננטיים שמאוד רלוונטיים לאחרונה, ובין אם בתכשיטים עדינים שאולי יותר מתאימים למי שאתם, כל עוד תשלבו בין הצבעים, הלוק שלכם יהפוך למתוחכם ומעניין הרבה יותר. ובאופן כללי, פשוט תעזו. שום אסון לא יקרה מקצת אומץ אופנתי וסטייל ייחודי.

 

 

 

 

 

תגובות