טרנד השבוע: המכנסיים נכנסים למגפיים. צילום מסך מאינסטגרם

טרנד השבוע: המכנסיים נכנסים למגפיים

בכל שבוע נציג את הטרנד שעשה לנו את השבוע והפעם – לקראת החורף המכנסיים נכנסים לתוך המגפיים הטרנדיות של העונה וזה לוהט יותר ממה שזה נשמע

הפעולה המעיקה של להכניס את המכנסיים מלאות הבד למגפיים הצרות, כולל ההרגשה שזו בגידה מדרגה ראשונה בחוקי האופנה והתחושה המסורבלת במצב שבו שול קטן וסורר נשלף מהמגף ופתח פער לגשם ולקור, חוזרת בחורף הקרוב להיות מאסט אצל כל פאשניסטה. למעט החלק של הבגידה בחוקי האופנה. מסאטן ועד ג'ינס, כל המכנסיים נחשבות לנכונות בטרנד שבמחשבה ראשונה נשמע לא נוח ובעיקר קשה ליישום, אבל בעזרת ההשראות הבאות כל לוק פשוט יחסית יוכל להפוך לאאוטפיט מגניב ומתוחכם שישמור עליכם מהקור.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

חוץ מעניין המכנסיים, כדי לשלב נכון בין מכנסיים למגפיים, כדאי לבחור במגפיים אופנתיות. אחד מטרנדי המגפיים המובילים בעונות הקרות השנה הם המגפיים המנוחשות. נדמה שעורות הנחש לא עזבו אותנו לרגע בשנה האחרונה, אבל אנחנו לגמרי בעד. סגנון נוסף של מגפיים שהתחזק מאוד לאחרונה הן המגפיים השחורות המבריקות במידה, בעלות הצורה העגולה הפשוטה עם הטוויסט המסיבי, שקל לשלב כמעט בכל אאוטפיט.

 

 

דרך נוספת ליצור לוק מלא בסטייל הכולל בתוכו את הטרנד המדובר היא להשתמש בצבע אחיד לכל האאוטפיט. הפאשניסטה דרג'ה ברניק עשתה זאת עם טוטאל-לוק הבנוי מחליפת סאטן ומגפיים מנוחשות בצבע ורוד עוצמתי. לכל זה היא ציוותה אקססוריז חומים שמשתלבים נהדר עם הפריטים הוורודים ואת האקססורי הטוב ביותר – חברה שלבושה באותה חליפה מלאת נוכחות, בסגנון אחר.

בסתיו הנוכחי גוני הבז' השתלטו על כל פריט אפשרי, מה שמאפשר לנו ליצור לוקים שמשלבים בתוכם גוונים שונים על אותו הרצף ולהשתלב עם האווירה החומה הכללית של הסתיו. האינסטגרמרית לינדה טול שילבה את אותם פריטים קז'ואליים מדויקים עם מגפיים שחורות אלגנטיות והוכיחה לנו בתמונה אחת מה באמת טוב בטרנד המכנס במגפיים.

 

 

 

תגובות