היפים והנועזים: כל הלוקים הבולטים של טקס EMA 2019 . צילום: Kate Green/gettyimages_IL

היפים והנועזים: כל הלוקים הבולטים של טקס EMA 2019

אמש (א') התקיים טקס ה-EMA והכוכבים ניצלו את ההזדמנות כדי להפגין את כישורי האופנה והסטייל שלהם על השטיח האדום. מכרסטיאנו רונאלדו ועד נועה קירל - מי הצליח ומי אכזב? כל הלוקים הכי הבולטים של טקס פרסי המוזיקה האירופאי

אמש (א') התקיים בסביליה שבספרד ה-EMA, טקס פרסי המוזיקה של MTV אירופה. כמובן שהכוכבים הגדולים ניצלו את ההזדמנות והציגו לוקים נועזים ובולטים במיוחד על השטיח האדום. מי הצליח להרשים אותנו ומי פספס? כל הלוקים הגדולים מהשטיח האדום. 

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

כריסטיאנו רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו נכח השנה בטקס עם בת זוגו ג'ורג'ינה רודריגז. שחקן הכדורגל המוכר הגיע לבוש בחליפת שני חלקים בצבע אדום בוהק וחולצת גולף קצרה מתחת שאיזנה את הלוק. הוא לא חסך אקססוריז וכיאה לשחקן כדורגל נעל נעליים ספורטיביות לבנות.

© Kate Green/gettyimages_IL

בקי ג'י

הזמרת הנהדרת, שגם הנחתה את האירוע, הגיעה לשטיח האדום בשמלת מיני אדומה עם שובל. אנחנו רגילים לראות שמלות מהסוג הזה באירועים ועל שטיחים אדומים, רק שהפעם השמלה קיבלה טוויסט מיוחד - בד השמלה המנופח והמחשוף העמוק, נמעניקים לשמלה ולזמרת נוכחות בולטת במיוחד, יחד עם מגפי העקב השחורים והאיפור העדין. הזמרת הציגה לוק קלאסי מצד אחד, אך נועז מהצד השני. ובקיצור, בקי ג'י עשתה עבודה מדהימה.

© Kate Green/gettyimages_IL

הלסי

הזוכה של הערב כאמנית הפופ הטובה ביותר, הגיעה לטקס ה-EMA בשמלה פרחונית קצרה מצד אחד וארוכה מצידה השני. האקססוריז המנצנץ שבחרה לענוד היו בעלי נוכחות והשתלבו נהדר עם נעלי העקב המנצנצות, האיפור והשיער. 

© Kate Green/gettyimages_IL

נועה קירל

הזמרת הישראלית שמייצגת אותנו בכבוד בפעם השלישית ברציפות בטקס המוזיקלי הגדול, צעדה על השטיח בלוק מטאלי של שני חלקים בסגנון גלקסיה שעוצב על ידי אלון ליבנה. הנעליים, האיפור והשיער השתלבו בלוק שנתן תחושה עתידנית. עבודה מעולה של הסטייליסט איתי ברזילאי, נועה מפתיעה גם השנה בלוק מצויין. רוצים לראות את הלוק השני שקירל לבשה בטקס? לחצו כאן

© צילום: Kate Green/gettyimages_IL

נייל הורן 

הזמר המוכשר נייל הורן הגיע אל האירוע בלוק קצת סולידי. החליפה האפורה קצת משעממת, אך נעלי המוקסין השחורות הרימו לזמר את ההופעה והצילו אותו מלוק עייף ומשעמם. 

 

© Kate Green/gettyimages_IL

דואה ליפה

לא רק נועה קירל, גם דואה ליפה הציגה שני לוקים מרשימים במיוחד על השטיח האדום. אחד מהם הורכב משמלה שחורה ארוכה עם שסע גבוה, חגורות עור סביב מותניה, ביריות, תסרוקת מסודרת ואיפור טבעי. כל אלו יצרו לוק בוגר ומאופק שמחמיא מאוד לזמרת.

© Kate Green/gettyimages_IL

 


 




תגובות