EMA 2019: בילי אייליש וטיילור סוויפט זוכות. צילום: gettyimages_IL/Emma McIntyre, Kevin Winter

EMA 2019: בילי אייליש וטיילור סוויפט זוכות

אמש (א') התרחש טקס EMA של ערוץ MTV אירופה, מי הזוכים הגדולים? ההופעות הבלתי נשכחות והישראלית שהחליפה שני לוקים וייצגה אותנו בכבוד

בזמן שישנתם, כל כוכבי המוזיקה הגדולים, ובניהם גם נועה קירל שלנו, התקבצו תחת שטיח אדום אחד בטקס פרסי המוזיקה EMA של MTV אירופה. הטקס התרחש בסביל שבספרד והנחתה אותו הזמרת הלטינית בקי ג׳י שגם הופיעה על הבמה עם אקון בשירם "Cómo No".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מי שפתחה את הטקס זוהי דואה ליפה בהופעה בלתי נשכחת עם שירה החדש "Don’t Start Now". עוד הופיעו במהלך הטקס: מייבל עם הלהיט הגדול שלה ״Don’t Call Me Up”. יוצא להקת וואן דיירקשן, נייל הורן, עם שירו החדש "Nice To Meet Ya". גם רוסליה, להקת הקיי פופ NCT 127 ורוק האייקון ליאם קאלגר הופיעו במהלך הטקס.

דואה ליפה
דואה ליפה, כובשת © Jeff Spicer/gettyimages_IL
אקון ובקי ג'י
אקון ובקי ג'י © Tim P. Whitby/gettyimages_IL

הזמרת החדשה והמפתיעה של הטקס אשר הופיע היא אווה מקס עם שני להיטיה בהופעה מיוחדת מאוד. להקת הרוק גרין דיי הופיעה עם מספר שירים ואף קטפה גם את פרס "הטוב ברוק". הזמרת הלסי הופיעה עם שירה החדש "Graveyard" וזכתה בפרס "הטוב בפופ" ובפרס "הלוק הטוב ביותר".

הלסי, קטפה שני פרסים
הלסי, קטפה שני פרסים © Kate Green/gettyimages_IL

בקטגוריית האמן החדש הטוב ביותר זכתה, כמובן, בילי אייליש, שכבשה את עולם המוזיקה בשנה האחרונה. הזמרת המוכשרת גם קטפה את פרס השיר הטוב ביותר עם "Bad Guy". בתואר הקליפ הטוב ביותר זכה ME! של טיילור סוויפט וברנדון יורי. אמן השנה הוא הזמר הקנדי האהוב עלינו שון מנדס אשר לא נכח בטקס אך שלח סרטון היישר מאוסטרליה הרחוקה.

״Con altura” של הזמרים רוסליה, ג׳יי באלווין ואל קאצ'ינו הוא שיתוף הפעולה הטוב ביותר. ניקי מינאז' זכתה בתואר הטובה ביותר בהיפ הופ. בפרס הטוב ביותר במוזיקה האלטרנטיבית זכתה הזמרת FKA Twigs, מרטין גריקס זכה בפרס המוזיקה האלקטרונית. בקטגורית המעריצים הגדולים ביותר זכו המעריצים של להקת הקיי פופ BTS שגם זכתה בתואר הופעת הלייב הטובה ביותר. בקטגוריות הפוש של MTV זכתה אווה מקס.

גרין דיי, זכו בפרס הרוק. אבל מה נסגר עם הלוק, חברים?
גרין דיי, זכו בפרס הרוק. אבל מה נסגר עם הלוק, חברים? © צילום: Kate Green/gettyimages_IL

למרות שאריאנה גרנדה הייתה מועמדת לשבעה פרסים שונים, בניהם האמן הטוב ביותר והקליפ הטוב ביותר, הפעם הזמרת לא לקחה אף פרס או פסלון הביתה. 

אך זה לא הכל, כאמור גם נועה קירל טסה להשתתף בטקס, להתחכך עם הכוכבים הגדולים ולייצג את ישראל בפעם השלישית. הכוכבת לא הסתפקה בלוק כאחד, כיאה לעמדה, והיא דיגמנה שני לוקים שונים באותו הערב - הראשון הוא חליפה מטאלית בעיצובו של אלון לבנה. הלוק השני שעיצבה ליה פתאל, בוגרת "שנקר".

לוק מספר אחד
לוק מספר אחד © צילום: Gettyimages.IL/Kate Green
לוק מספר שתיים
לוק מספר שתיים © באדיבות רוברטו
תגובות