בלייזר זה הדיבור: כך תלבשו את הג'קט הטרנדי של העונה. צילום מסך מאינסטגרם

בלייזר זה הדיבור: כך תלבשו את הג'קט הטרנדי של העונה

אחד הפריטים בולטים השנה הוא ג'קט הבלייזר, שמתאים כמו כפפה ליד לעונת הסתיו-חורף הנוכחית. אז איך אפשר לאמץ את הפריט האופנתי על הצד הטוב ביותר? קבלו את השראה מהכוכבות האהובות עליכם

אם תשאלו כל פאשניסטה, היא תענה לכם שג'קט הבלייזר הוא פריט החובה שלא ידעתן (או שכן) שהוא חובה העונה. טרנד ג'קט הבלייזר החל לבלוט בהדרגה בשנה האחרונה אך נדמה כי בעונה הנוכחית הוא בכל מקום ובצדק, שכן, הבלייזר הוא הפריט האולטימטיבי לעונה הקרירה. קבלו את הדרכים לשלב את הבלייזר בלוק שלכם.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

חליפת ספורט-אלגנט

לבשו ג'קט בלייזר עם מכנס תואם, עימם שלבו פריטים עם טוויסט ספורטיבי - סווטשירט, סניקרס, גרביים גבוהות וכובע שיקי לקינוח. כך תוכלו להשיג אאוטפיט אלגנטי אך גם עם טאץ' ספורטיבי ורענן ממש כמו קים אור אזולאי, שמציגה את המראה המדובר על הצד הטוב ביותר.

ג'קט בלייזר קרופ

בימים האחרונים ג'קט הבלייזר קרופ הפך לויראלי במיוחד, לאחר שזנדאיה נצפתה לובשת בלייזר קרופ. אלא שהרבה לפניה גם עדן פינס נצפתה לובשת אאוטפיט מונוכרומטי עם ג'קט בלייזר קצר מוצלח במיוחד, שלגמרי יכול לשמש כהשראה ללוק אופנתי מוצלח.

בלייזר מעל שמלה

ג'קט הבלייזר מזוהה יותר מהכל עם סגנון לבוש הערב האלגנטי, אבל השילוב עם שמלת הסליפ העדיקה והמראה מלא הכוח של הבלייזר יוצר לוק מעניין, מעורר מחשבה וכזה שאי אפשר לפספס. בכל זאת, תשאלו את אנה ארונוב, שהציגה באופק מדוייק להפליא את הניגוד המסקרן הזה, שיחד מתחבר לכדי לוק מלא בהרמוניה.

ג'קט בלייזר עם ג'ינס

אולי האאוטפיט הפופלארי ביותר בקרב הפאשניסטות בשנה. השילוב בין הבלייזר למכנסי ג'ינס, בין האלנגטי לקז'ואל, יצר את אחד הלוקים המדוברים של השנה החולפת שנצפה על רבות ואין ספק שהייתה לו תרומה נכבדת בהפיכת ג'קט הבלייזר לטרנדי. ללוק אפשר לצרף גם משקפי שמש קלאסיות שישדרגו את הלוק, ממש כמו נטע אלחמיסטר.

ג'קט יחד עם חצאית

אמנם מדובר בחליפה, אבל השילוב של ג'קט הבלייזר עם חצאית יוצר מראה כיפי, לא מחייב אך גם מאוד אופנתי ושיקי. מדובר באאוטפיט שאם לובשים אותו בצורה הנכונה, יכול לסובב ראשים ולהפיל לסתות, ממש כמו האאוטפיט של ניבר מדר. תכל'ס, אין סיבה שלא תצליחו כן עם לוק כזה אי אפשר ממש לטעות.

חליפה של ג'קט ומכנסיים

אליאנה תדהר מציגה עוד לוק טרנדי וקלאסי של ג'קט הבלייזר: ג'קט אוברסייז גדול יחד עם מכנסיים תאומים. ללוק היא ציוותה תיק בצבע דומיננטי שמשתלב נהדר יחד עם הצבע העז של החליפה, ואין ספק שלגמרי מדובר בלוק להשראה שיכול להחמיא לכל אחת.

 

תגובות