ד"ש לריהאנה: הכוכבות הישראליות כובשות את טקס האופנה הבריטי. צילום: באדיבות יחסי ציבור

ד"ש לריהאנה: הכוכבות הישראליות כובשות את טקס האופנה הבריטי

אמש (ב') נערך בלונדון טקס חלוקת הפרסים של הקונסוליה הבריטית לאופנה, ומלבד הסלבס ואושיות האופנה הבינלאומיים נכחו באירוע היוקרתי גם כמה כוכבות שאנחנו מכירים היטב

מידי שנה מתקיים טקס פרסי האופנה של הקונסוליה הבריטית לאופנה, שנחשב לאחד מהאירועים החגיגיים והיוקרתיים בתעשייה. בטקס מחולקים פרסים לאנשי האופנה הבולטים שעשו את השנה החולפת ומקפידים להגיע אליו שלל כוכבים אופנתיים בלוקים מיוחד, כך שיש כאלו שאף מקבילים את הטקס לנשף המט גאלה הניו-יורקי. 

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

את הטקס השנה הנחתה השחקנית האמריקאית טרייסי אליוט רוס ומי שקטף את רוב הפרסים השווים בטקס היה המותג בוטגה ונטה - דניאל לי, העומד בשנה האחרונה מאחורי המותג, זכה בפרס מעצב השנה, מעצב השנה לנשים, מעצב האביזרים ובוטגה ונטה זכה בפרס מותג השנה. ריהאנה שהקימה בשנה האחרונה "Fenty" זכו בפרס מותג הוקרה האורבני, דוגמנית השנה היא הדוגמנית העולה אדוט אקאץ', שהפכה בשנה האחרונה לשם דבר וכיכבה בשנה החולפת על כשבעה שערים של המגזין "ווג", מתוכם חמישה שערים שונים של גיליון ספטמבר של המגזין, שנחשב לגיליון היוקרתי ביותר.

בטקס חולקו גם פרסים מיוחדים שהעונקו כהכרה לאנשי אופנה בולטים. הסופרמודל נעמי קמפבל קיבלה את פרס אייקון האופנה, ג'ורג'יו ארמני קיבל פרס לכבוד הישגיו הבולטים במרוצת השנים, שרה ברטון (מבית האופנה "אלכסנדר מקווין" שהייתה אחראית על שמלת הכלה של קייט מידלטון) קיבלה פרס כפורצת דרך בתעשייה, כריסטופר קיין קיבל פרס על מצויינות וחדשנות. במהלך הטקס נרשמה מחווה מיוחדת שקיימה אנה ווינטור למעצב האייקוני קארל לגרפלד שהלך לעולמו השנה.

בין שלל אושיות האופנה שכבשו את השטיח האדום היו כמובן ריהאנה שהגיעה בלוק בצבע תכלת, קיארה פראני, ריטה אורה, שיילין וודלי בשמלה שאי אפשר לפספס, וויני הארלו, אמיליה קלארק ועוד, אבל מי שגנבו את ההצגה, לפחות מבחינתנו היו טיילור מלכוב בשמלה של ברטה, אסתי גינזבורג ובר זומר שהגיעו לטקס הנוצץ לאחר שאירחה אותם בטקס רשת מועדוני הכושר הבריטית היוקרתית 1rebel שתפתח סניף בישראל.

© באדיבות יחסי ציבור

 

בר זומר
בר זומר © באדיבות יחסי ציבור

 

תגובות