טרנד השבוע: טרנד במרקם קטיפתי. צילום מסך מאינסטגרם

טרנד השבוע: טרנד במרקם קטיפתי

בכל שבוע נציג את הטרנד שעשה לנו את השבוע והפעם – בדי הקטיפה שוב כאן והם מעניינים מתמיד. באילו פריטים נראה אותם הכי הרבה ומי הפאשניסטה הישראלית שלקחה את הטרנד צעד אחד קדימה?

קשה לשכוח את טירוף הקטיפות שכבש את בנות משפחת קרדשיאן-ג'נר וסלבס נוספים ובעקבותיהם את כל העולם, לפני כשלוש שנים. שמלות כתפיות שחורות בכל האורכים, מעל וללא טי-שירט, היו מאסט-הב בכל מותג שכיבד את עצמו, לכל הפחות מספיק כדי לחקות את מה שאחרים כבר עשו. מאז זרמו הרבה דרמות במשפחת קרדשיאן וגם האופנה קצת השתנתה, מה שהביא לכך שאמנם הקטיפות חוזרות, אך בפריטים ודגמים אחרים לגמרי.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

המאפיין העיקרי של בד הקטיפה הוא הברק המיוחד שזורח ממנו וזה מה שהופך את הבחירה באביזר שיער קטיפתי לחכמה כל כך. בין אם מדובר בקשת או בסקראנצ'י, הפריט יוסיף הרבה גלאם לכל לוק, פשוט ככל שיהיה וישפר משמעותית כל 'יום שיער רע'.

 

ליבר בלילתי, האיט גירל בעלת מותג האופנה "לה פי דו" ("הבת של" בצרפתית) משיקה היום קולקציה חדשה תחת המותג, כאשר כל הפריטים, שבע במספר, עשויים מקטיפה. בלילתי מעידה שבנוסף לכך שחלק מהעבודה שלה הוא לחזות את הטרנדים לפני שהם הופכים לכאלו, היא גם משתדלת ליצור פריטים על זמניים שלא תלויים אך ורק בטרנדים. אז רגע לפני חגיגות השנה החדשה, הטרנד העל זמני הזה הוא כל מה שאתם צריכים כדי לקנות לעצמיכם או לחבריכם מתנה קטיפתית נוצצת ואופנתית.

 

 

 

 

תגובות