הכי מושלם: טוטאל לוק לבן. צילום מסך מאינסטגרם

הכי מושלם: טוטאל לוק לבן

כשמדובר ביצירת מראה שיקי וכזה שמבטא אמירה, הרכב של טוטאל לוק בצבע לבן הוא בהחלט האפשרות המושלמת. כל מה שאתן צריכות כדי לשלוף את המראה המושלם מהארון זה קצת השראה ובמיוחד בשביל זה אנחנו כאן

לבן מכף רגל ועד ראש הוא סגנון מאופק ונועז בו זמנית. כך הוא יכול להתאים כמעט לכל אירוע, מאירועים רשמיים ועד אירועים קז׳ואליים. באופן דומה אך מפתיע, לבן עובד גם בכל עונות השנה. אז למה ללכת תמיד על שחור, כשאפשר להרשות לעצמנו להראות קצת יותר מפוארים?

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

כל מה שעליכן לעשות כדי להבטיח את הלוק המוצלח הוא לדאוג שתיראו נינוחות ולא מוגזמות מידי. לשם כך, בחרו בבגדים רגועים כמו סוודרים גדולים, חולצות טריקו ומכנסיים רחבים. לאחר מכן השלימו את המראה עם נעליים פשוטות כמו נעלי ספורט לבנות ומעט אביזרים אופנתיים. התוצאה תהיה אאוטפיט נוח ומלא בסטייל.

כמו שכבר הזכרנו, לבן-לבן יכול לעבוד במגוון רחב של אירועים וכדי למסמר את המראה הלבן לכל אירוע רשמי, התחילו בבחירה האם ברצונכן ללבוש שמלה, או חלק עליון תואם עם מכנס או חצאית. לאחר מכן, בחרו את החלקים המועדפים עליכן ושימו לב לבד, כדי להבטיח אסתטיקה מתוחכמת. ברגע שסיימתן ליצור את הלוק האידיאלי שלכן, תוכלו לשקול להוסיף בלייזר לנגיעה נוספת של אלגנטיות, או אפילו נעלי עקב ותכשיטים תואמים.

 

בחורף הקרוב, במקום לבחור בצבעים הכהים כמו תמיד, תוכלו לגוון ולבחור דווקא לבן. הגוון הקליל יוסיף תחושה רעננה למלתחה החורפית שלכן. עם זאת, מכיוון שהחורף דורש יותר שכבות לבוש מאשר בקיץ, יחד עם בגדים המציעים כיסוי רב יותר, חשוב לדאוג למראה מכף רגל ועד ראש בזהירות רבה. כדי לשמור על מראה בטוח ומלא בסטייל מומלץ להקפיד על שילוב גוונים שונים של לבן. הפעולה הזאת תוסיף שכבות למראה ותיצור טוטאל לוק מושלם.

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות