סיכום שנה: הישראלים שכיכבו במגזיני האופנה הבינלאומים. צילום מסך מאינסטגרם

סיכום שנה: הישראלים שכיכבו במגזיני האופנה הבינלאומים

רגע לפני ש -2019 מחליפה קידומת, החלטנו לסכם את השערים הבינלאומיים הכי מוצלחים של השנה, בהם הוצגו ישראלים ופריטים בעיצובם של ישראלים. כן יהיה בשנה הבאה

ישראל מהווה חלק מתעשיית האופנה העולמית כבר לא מעט שנים. בעקבות כך, הספקנו להתרגל לשערים בהם מופיעים ישראלים ויצירות ישראליות. למרות זאת, שערים שכאלו, בדומה לקמפיינים בסגנון, ממשיכים לעורר בנו גאווה ישראלית.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

קרן וולף

וולף, מעצבת תכשיטים שסיפקה תכשיטים מדהימים לכוכבות רבות, זכתה לתכשט גם את ג'יג'י חדיד ופיי פיי סאן באפריל השנה. כל זה קרה ב"ווג הונג קונג" וזה לא רק נשמע טוב. 

עדן פינס

האיט גירל, שעיקר עיסוקה הוא דוגמנות, הצטלמה באוקטובר האחרון ל"קוסמופוליטן מקסיקו". המגזין יצר הפקת אופנה מהפנטת, בזכות לוקים הורסים ודוגמנית הורסת לא פחות.

שון לוי

לוי, דוגמנית בעלת יופי ייחודי שגורם לבתי אופנה מסביב לעולם לבחור בה לצעוד על מסלולי תצוגות האופנה שלהם, כיכבה ביולי ב"הארפרס בזאר רוסיה" בהפקה אורבנית שצולמה בניו יורק.

ברק שמיר

אמרתם דוגמנים בעולם, אמרת ברק שמיר. הדוגמן הרותח הצטלם להפקת אופנה ציונית במיוחד בארץ הקודש יחד עם ג'וזי ליין ל"וונדרלנד" בחודש הנוכחי. ואם כל זה לא מספיק, על השער נכתב "with love from Israel xo"

גליה להב

להב, מעצבת שמלות הכלה שמביאה הרבה כבוד מעבר לים כשהיא מלבישה כוכבות על כמו ביונסה וכריסי טיגן, הציגה ביוני שמלת כלה חלומית במגזין הכלות של "ווג אוסטרליה". 

דורית רבליס

נראה שלא צריך להאריך במילים על רבליס, בעלת השיער המתולתל והפנים המלוטשות. והנה השער ההיסטרי שלה ל"פורטר" במובמבר האחרון.

אביטל לנגר

חברתה הטובה של דורית לסוכנות, היא לא אחרת מדוגמנית לא פחות מצליחה- אביטל לנגר. העולם כבר התאהב בה ונראה שגם עורכי מגזין "טלבה" לא נשארו אדישים ליופי ההיסטרי שלה.

 

סופי מצ'טנר, דורית רבליס ואביטל לנגר

מי שהצטרפה לזוג היפהפיות שהזכרנו, היא לא אחרת מהחיילת סופי מצ'טנר, שחוץ מכמה קמפיינים למותגים נחשבים כמו טומי הילפיגר ו"אורבן אאוטפיטרס", עשתה איתן גם שער והפקה אמנותית להפליא בחופי ישראל עבור "גלאמור ספרד". 

תגובות