השנה שהייתה: פריצות 2019 באופנה. צילום מסך מאינסטגרם

השנה שהייתה: פריצות 2019 באופנה

השנה האחרונה הייתה מלאה בטרנדים, משפיענים, תופעות וסגנונות בכל צבעי הקשת. חלקם נשארו איתנו מהשנה שקדמה לה וחלקם הגיעו אלינו בהפתעה גמורה, חדשים מהמדף או ממוחזרים מהעבר. קבלו את שבע פריצות האופנה שעשו לנו את השנה

עולם האופנה, כשמו כן הוא, עוסק במה שאופנתי ורלוונטי להרגע ואין דבר שהוא יותר אוהב מלקבל לחיקו אלמנטים מרעננים מלאים בסטייל. כוחו של התחום האופנתי, במיוחד בעידן הרשתות החברתיות, הוא לגרום לעוקביו לחשוק בעניין חדש בכל יום חדש. ישנם יתרונות וחסרונות רבים לעובדה זו, אך אלו לא משנים את המצב הנתון. אז אחרי שנה מלאה באהבות אופנתיות חדשות, הגיע הזמן לסכם את שבע הגדולות ביותר.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

1. סגול בהיר

הסגולים הבהירים – הלבנדר והלילך, לא נחשבו לצבע לגיטימי עד לפני כשנה. סטיגמות שונות הודבקו אליהם ורק השנה בתי האופנה הצליחו להחדיר אותם לטופ. וכשאנחנו מדברים על טופ, אנחנו מתכוונים למילוי כל פינה אינסטגרמרית נידחת בצבע העדין והמיוחד שניחנו בו.

2. קשת לשיער

אם ב- 2018 היינו שומעים שבעוד שנה קשתות שיער, הפריט שמאז כיתה ב' אנחנו לא מעזים ללבוש, יחזור לאופנה, ככל הנראה היינו מקווים שזו האמת. מאמינים שזו האמת? זה כבר עניין אחר לגמרי. הקשתות הרחבות שהפכו למאסט-הב בשביל להרים כל לוק ולסדר כל יום שיער­ רע, הם כנראה הדבר הכי טוב שקרה לתחום האקססוריז השנה.

3. סנדלי קצה רבוע

על הסנדלים והנעליים בעלי הקצה הרבוע כבר נכתב רבות. הטרנד שסחף את הפאשניסטות בקואצ'לה הקייצית, נשאר איתנו עד החורף בווריאציות סגורות חדשות ושינה את כל מה שחשבנו על גבולות של נעליים ויצירתיות.

4. פנינים

פנינים תמיד היוו חלק מהותי מתכשיטים וכדומה, אך כניסתם לפריטי לבוש עיקריים הפתיעה את כולנו. הם הוסיפו גלאם בלתי נגמר לכל בגד אפשרי וכבשו את שבועות האופנה בסערה. בנוסף לכל, הן גם פתרון מושלם כדי לגוון את הנצנצים בערב השנה החדשה.

5. בילי אייליש

אייליש אמנם לא התחילה את מסכת הצלחותיה השנה וכבר בשנה שעברה עלתה למודעות, אך אין ספק שזו הייתה השנה שלה. ואיך הזמרת עם הקול החדגוני מצאה את עצמה ברשימה האופנתית שלנו? יחד עם סגנון מוזיקלי ייחודי, היא הביאה גם סטייל ייחודי שהפתיע אותנו כל פעם מחדש.

6. שרוולים תפוחים

נראה שלעולם לא יימאס לנו משרווליי הסטייטמנט ההיסטריים שהופכים כל טופ, שמלה וג'קט בנאליים לפריט שקשה לשכוח. אז חוץ מלהוסיף שהשרוולים האלו לא עומדים לעזוב אותנו בקרוב, כל מילה נוספת מיותרת.

7. ויסקו גירלז

אחרונות חביבות הן כמובן הויסקו גירלז שהראו לנו שגם מינימליזם יכול להפתיע ובגדול. להיות ויסקו גירל ברשת לא מצריך הרבה השקעה, חוץ מכמה סקראנצ'יז ובקבוק רב פעמי, אך בשביל להיות ויסקו גירל במציאות – אחת שלוקחת את החיים בקלות ונהנית מגישה טובה לחיים, זה קצת יותר קשה. מאחלים לכם להיות השנה כל מה שתרצו, גם ברשתות וגם במציאות ובמיוחד אם מדובר בלהיות אנשים עם גישה טובה לחיים.

תגובות