הסלבס חושפים: זה מה שקים אור אזולאי מסתירה. צילום: דימה טליאנסקי

הסלבס חושפים: זה מה שקים אור אזולאי מסתירה

קים אור אזולאי השיקה קולקציית כובעים חדשה וכל החברים המפורסמים התייצבו בהשקה החגיגית. גם אנחנו היינו שם ושמענו מהכוכבת על הצרה שבאה עם הכובע המזוהה איתה, על איזו קולקציה שירלי לוי ועומר דרור עובדים וגם: עומר חזן ושאר החברים המפורסמים חושפים מה באמת קורה לקים מתחת לכובע. צפו!

בגיל 17 בלבד קים אור אזולאי כבר משיקה קולקציית כובעים שנייה של המותג שלה והפעם היא כבר חוברת לאתר האופנה "TERMINAL X" לטובת העניין, שם הכובעים יימכרו בלעדית. הפעם מדובר בקולקציה בהשראת אווירת פריז, הכוללת שמונה צבעים ויש אפיל וכובע אחד על שמו של החבר - אלמוג ריף.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הצטרפנו להשקה החגיגית והלכנו לבדוק מקרוב מה קורה מתחת לסמל המזוהה ביותר עם קים אור אזולאי (הכובע כמובן), החברים המפורסמים לא היססו לזרוק השערות, במקביל קים עצמה העלתה חשש מפני פאדיחה במידה והיא ואלמוג ייפרדו בעוד ששירלי לוי ועומר דרור תכננו קולקציה למוצר הכרחי משלהם.

 

הגיעו לפרגן ולבדוק אם לכובע של קים יש שלוש פינות: כוכבי "כמו גדולים" - עומר חזן, עמית מורשת, כיתריה, ישראל קטורזה, כוכבת הרשת שירלי לוי, עומר דרור, יעל שלביה, אגם בוחבוט, פורמולה, ליבר בלילתי, עדן מאירי, שי הראל, מור סילבר ורבים נוספים.

גירל פאוור צעיר
גירל פאוור צעיר © צילום: דימה טליאנסקי
מתי כובע על שם ישראל?
מתי כובע על שם ישראל? © צילום: דימה טליאנסקי
או כובע לחזן?
או כובע לחזן? © צילום: דימה טליאנסקי
תגובות