נטפליקס מול ריאליטי: הבדלי הסטייל של הכוכבות. צילום מסך מאינסטגרם

נטפליקס מול ריאליטי: הבדלי הסטייל של הכוכבות

בסדרות ובסרטי נטפליקס התלבושות של הדמויות תמיד מתאפיינות בסגנון ייחודי להן, על מנת לפתח את הזהות שלהן על המסך. אך עד כמה השחקניות עצמן באמת מזדהות עם הסטייל של הדמויות?

לכל תכנית סיפור משלה שכולל את המקום, הזמן והעלילה, אשר משפיעים רבות על הדרך בה הסיפור מוצג לצופים. באותה הדרך, כל דמות בתכנית מושפעת מאותם הקריטריונים, אך אצלה נוסף גם קריטריון האופי, אותו רוצה יוצר הסדרה להציג. בנטפליקס אנו יכולים לראות שלל סגנונות לבוש ולהתחבר לאהובים עלינו ביותר, כאשר כל סגנון מוקצן ומודגש ובכך עוזר לנו למצוא את הסטייל האישי שלנו. הנה חמש שחקניות שכולנו אוהבים לאהוב, עם סטייל משובח במציאות ובמסך.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

1. לאנה קונדור - לארה ג'ין קאבי

ב"לכל הנערים שאהבתי פעם" קונדור כבשה את המסך עם סטייל מפתיע שהורכב מפריטי וינטג' צבעוניים ומעניינים במיוחד, שאפילו פיטר קבינסקי לא נשאר אדיש אליהם. אמנם שילובי הבגדים נעשו בטעם טוב, אך בחיי היום יום, לאנה מעדיפה לרכוש פריטים בפלטת צבעים ודגמים בוגרת ונקייה יותר, היוצרת לוקים אופנתיים לא פחות מבסרט.

2. מדליין פטץ' – שריל בלוסום

מספיק לצפות בפרק אחד של "ריברדייל" כדי לקלוט את הסטייל האדמוני של הנערה הג'ינג'ית לבית בלוסום. עם אחוזה אדומה לחלוטין ובת זוג עם שיער ורוד, לא פלא ששריל התאהבה בצבע שאי אפשר להתעלם ממנו. במציאות, מדליין נושאת על ראשה את השיער הג'ינג'י האייקוני ומתלבשת באותה כריזמה כבסדרה, אך אין ספק שכמויות האדום מאוזנות משמעותית.

3. קתרין ניוטון – אלי פרסמן

כיאה לתלמידת תיכון עכשווי מן השורה, ב"עולם חדש" פרסמן מתלבשת בצורה קז'ואלית ולא מתאמצת. במציאות לעומת זאת, ניוטון היא לא פחות מפאשניסטה צעירה. בתוך כך, היא עובדת עם בתי אופנה גדולים כמו פולו ראלף לורן וולנטינו ומשתמשת בטרנדים כמו טאי דאי, מגפי בוקרים וכובע טמבל.

4. בריג'יט לונדי-פיין – קייסי גרדנר

גם לונדי-פיין מהמציאות וגם גרדנר מ"לא טיפוסי" אוחזות בסגנון מגניב שהשיק נוטף ממנו בכמויות. בריג'יט וקייסי משלבות פריטי בייסיק בתחכום שהוא לחלוטין לא טיפוסי וכשלכל זה נוסף קארה היסטרי ותווי פנים חדים, אין גבול להערכה שלנו לסטייל שלהן.

5. מילי בובי בראון – אילבן

שתיהן מנסות מידי יום סגנון לבוש אחר, מגותי ועד צבעוני, מטרנדי ועד פשוט להפליא. הן מפתיעות אותנו בכל פעם מחדש וגורמות לנו למתוח את הדמיון האופנתי שלנו בלי גבול. הסטייל של בובי בראון ואילבן הוא הכל וכלום באותה נשימה וזה מה שהופך אותן לכל כך מיוחדות גם ב"דברים מוזרים" של נטפליקס וגם בריאליטי של החיים.

 

 

 

 

תגובות