טרנד השבוע: תחילת עונת האוברולים. צילום מסך מאינסטגרם galagonzalez@

טרנד השבוע: תחילת עונת האוברולים

בכל שבוע נציג את הטרנד שעשה לנו את השבוע והפעם – אחרי הפסקה של כמה עונות, האוברולים עם השרוולים חוזרים לארונות. טרנד שיסדר לכם לוק בדקה

לפני יותר משנה דנה זרמון וירדן הראל התחרו על תואר "מלכת האוברולים" והתחרות אכן הייתה קשה. לעומת זאת, נראה ששתיהן החליטו כעבור זמן מה להסיר את מועמדותן וכך שכחנו אט אט מהבגד שפוטר אותנו מהשאלה הגדולה – איזו חולצה מתאימה לאילו מכנסיים?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לקראת הסתיו הנוכחי, האוברולים חזרו אלינו בטפטופים אך בהתמדה, כשהפעם הם תמיד מתאפיינים בשרוולים, ארוכים או קצרים. דווקא האוברולים עם הכתפיות, אליהם אפשר לצרף סוודר מחמם ולשחק יותר עם התאמת האאוטפיט לטמפרטורה, לא באו בעקבותיהם.

נראה שאין צורך להוסיף לטרנד האוברולים טרנדים נוספים בלוק, כיון שהבגד עוד נחשב למרתק בפני עצמו. למרות זאת, יש מי שהגדילה לעשות ולתת לנו השראה לטרנדים מעניינים שאפשר להוסיף לאוברול, למקרה שהוא יהפוך לשגרתי. גאלה גונזלס בחרה באוברול מעור, בד שהוא אמנם על זמני אך חזק במיוחד בתקופה האחרונה והוסיפה תיק בדוגמת משבצות טוויד, טרנד נוסף שהשתלט על הפיד. כמו כן, בחירה באוברול ג'ינס במגוון צבעים ידמה מראה של דאבל-דנים ויעשה את העבודה בלי פריטים דומיננטיים נוספים.

 

 

תגובות