לא רק זמר: הבוי-קראש החדש של עולם האופנה. צילום מסך מאינסטגרם

לא רק זמר: הבוי-קראש החדש של עולם האופנה

מחמוד האיטלקי קטף את המקום השני באירוויזיון 2019 שהתקיים בישראל וכבש את עולם המוזיקה עם 145 מיליון צפיות ל"SOLDI". עכשיו, תשעה חודשים לאחר מכן, עולם האופנה מבין שיש כאן פוטנציאל למשפיען האופנה של 2020

אם בילי אייליש הגדירה את הסטייל של השנה החולפת, נראה שמחמוד, עם כמויות דומות של שיק ואדג'יות, הולך בדרך הנכונה. אמנם אייליש קצת יותר נועזת, אך בתוך גבולות האופנה נשים תמיד מרשות לעצמן יותר.

מנהל הקריאייטיב של בית האופנה "ברברי", ריקרדו טיסקי, בחר לשתף פעולה עם מחמוד וסיפר לווג כי "יש לו (למחמוד) חוש סטייל בטוח ואמיץ. הוא יודע מה הוא אוהב ולא חושש להסתכן בשום דבר שהוא עושה". טיסקי ליהק את מחמוד לקמפיין חג המולד של המותג, שכידוע עבד השנה גם עם בילי.

מחמוד הצטלם בחודשים האחרונים עבור שלושה שערי אופנת גברים בינלאומיים – בספטמבר הופיע על "GQ Style", בנובמבר הופיע על "אייקון" ובשבוע האחרון אף הופיע על שער "ווג" כשהוא לבוש, איך לא, בפריטי ברברי.

אין ספק שמחמוד מאפיין במדויק איך אופנת גברים צריכה להיראות בשנות העשרים של המאה הנוכחית. עם תשומת לב לפרטים הקטנים, חליפות מחויטות אך נוחות, טרנדים כמו ורוד פוקסיה ותחרה וכל אלו בדרך טבעית ולא מאולצת, כל מה שנותר לעשות זה למחוא כפיים. פעמיים.

 

תגובות