פאשן פוסט: כששרלוט לורנס לבשה גרביונים קרועים. צילום מסך מאינסטגרם

פאשן פוסט: כששרלוט לורנס לבשה גרביונים קרועים

בכל שבוע נסקור את פיד האינסטגרם של כוכב אחר והפעם – הדוגמנית והזמרת האמריקאית שמותחת בלי הפסקה את גבול האדג'יות בעולם

השבוע אנחנו צוללים לעומקי הפיד של שרלוט לורנס – עם קשרים מכל כיוון אפשרי, ילידת לוס אנג'לס מוכיחה לעולם שהיא שווה 127 אלף מנויים ביוטיוב ו – 746 אלף עוקבים באינסטגרם בעיקר בזכות עצמה.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

הלוק הטוב ביותר

באחת מהופעותיה, עלתה לורנס על הבמה עם לוק חוצה עשורים שהורכב מנעלי ניטים מהאייטיז, מכנסי דיסקו בסגנון הסבנטיז וגופיית סבא בגזרת קרופ טופ שמזכירה את הפיפטיז. אין ספק שהלוק ההיסטרי הזה מגדיר את הייחודיות הבלתי מתפשרת של הזמרת הצעירה.

הלוק הרע ביותר

מטבע הדברים, גם לפאשניסטות מוכשרות כמו שרלוט יש לפעמים נפילות. הנפילה הגדולה ביותר שלה הייתה כשלבשה שמלה מינימלית בצבע ניוד שלא החמיאה לה בעליל והשיער נח על ראשה בצורה מרושלת, במובן הרע של המילה. לכל זה היא הוסיפה נעליים לבנות שמזכירות יותר בית אבות מאשר מראה קליל המצופה מנערה בת 19.

לוק הביוטי הטוב ביותר

לורנס לא מרבה להתאפר ביום יום, בטח שלא בכבדות ולכן לוק הביוטי הטוב ביותר שלה נתפס בעדשת המצלמה כחלק מצילומים שעשתה. גם כאן היא שמרה על טבעיות ורעננות בכל חלקי פניה, גם אם באופן מלוטש, למעט שפתיה אותם משחה באודם אדום בוהק שהוסיף לה המון.

הלוק הטרנדי ביותר

הטינאייג'רית המפורסמת לרוב נמנעת מטרנדים ומעדיפה לחפש בנרות את הסטייל האישי שלה, אך גם היא נכנעה לטרנד סיכות הפנינים ולטרנד מכנסי העור השחור. המכנסיים אמנם על זמניים, אך בכל זאת נכנסו חזק במיוחד בתקופה האחרונה.

הלוק הכי קוטור

אף על פי ששרלוט לורנס מעידה על עצמה שהיא אובססיבית לטישירטס, זה לא מונע ממנה לנטוש אותן לעתים קרובות לטובת אופנה עילית משובחת. האאוטפיט הכי קוטור שלה היה בקמפיין לבית האופנה "בלמיין", בו לבשה טוטאל לוק מסנוור שנוצר על ידי שמלה מדהימה בניגודי צבעים, מגפיים שקופים בצבע ניאון ותיק טוויד שחור-לבן.

הלוק הבלתי נשכח

את הלוק הכי מטורף שלה, לבשה הפרפורמרית לעטיפת האלבום החדש שלה. היא לבשה שמלה צבעונית נוצצת מלאת נפח, נעלי ניטים שחורות וגרביוני רשת קרועים. ואם כל זה לא מספיק, השיער שלה גם נצבע בכחול זועק והזוהר הטבעי שלה נראה למרחקים.

לוק השטיח האדום המוצלח

נראה שלא משנה לאן לורנס מגיעה, היא תמיד דבקה באיפור המינימליסטי. הפעם היא דווקא הלכה על סגנון אופנתי קצת יותר מאופק, שמעלה אסוציאציות של נסיכת דיסני עדינה. את זאת היא עשתה עם שרשרת יהלומים סביב צווארה, שמלת טורקיז קלאסית ופנים מלאכיות מעודנות. ושום מילה על זמרת מועדונים פרועה.

הסלפי הטוב ביותר

אי אפשר באמת לגמור את הרשימה הזאת בלי חברתה הטובה ביותר שמלווה אותה כבר לא מעט שנים, הלא היא הדוגמנית קאיה גרבר. בסלפי נטול איפור מחופשה פוטוגנית, שתי היפהפיות מזכירות לנו שמה שבאמת חשוב בחיים זה חברים טובים.

 

תגובות