גומרים ת'עניין: רשת פוקס נפרדת מהפרזנטורים . צילום מסך מאינסטגרם

גומרים ת'עניין: רשת פוקס נפרדת מהפרזנטורים

בשנים האחרונות מותגי אופנה רבים שינו את בחירת הדוגמנים שלהם, כדי להרחיב את מודל היופי. כעת מגיע השלב הבא במהלך, עם חלוצים מישראל שלוקחים את הסיכון

מנכ"ל רשת "פוקס" הישראלית, אסי ויזל, הודיע באירוע באוניברסיטת אריאל על הוצאת הדוגמנים והדוגמניות מפרסומות החברה. ההחלטה הזאת הגיעה בעקבות רצונה של פוקס להציע חוויית קנייה ומוצרים לכלל הצרכנים, בלי להצהיר מה נחשב ליפה ומה לא. כחלק מהמהלך, בעקבותיו הרשת נפרדה מהפרזנטורים ניב סולטן, תומר קאפון ושלומית מלכה, מתוכנן גם להרחיב את טווח המידות המוצעות לרכישה, מה שלא קיים כיום בחנויות הרשת.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

באירוע נכחה הפעילה החברתית נעמה פסקה דיוויס, המשתפת תכנים כבלוגרית למען דימוי גוף חיובי, שטענה שבארץ אין מענה לנשים במידות גדולות. עניין זה גורם להן לפנות לאתרים בינלאומיים, בהם ישנו טווח מידות רחב, שקיים גם בחנויות של מותגים רבים בעולם. ויזל התייחס לטענה והצדיק אותה ואף אמר שהמצב הזה מביך אותו ושפוקס אכן צריכה לתת מענה לכל קהל הצרכנים הישראלי.

בקיץ הקרוב הפרסום של מותג בגדי הבייסיק ישתנה ביחס למה שהכרנו עד עכשיו ועל ידי הוצאת הדוגמנים יצליח לפנות לחלקים רבים יותר של האוכלוסייה. למרות השינוי המבורך, קבוצת המותגים של פוקס, שגם אמריקן איגל היא אחת מהם, לא סיפקה טווח מידות מגוון במיוחד ברשת האמריקאית בארץ. זאת למרות האפשרות לייבא בגדים במידות כאלה, אשר כבר קיימים במדינות אחרות. עד שגם זה יקרה, אנחנו מחכים לראות איך יראה פרסום ללא דוגמנים והאם ביטול מודל היופי יתפוס תאוצה גם מעבר לים.

 

תגובות