קריסטלים וניטים: התלבושות מהשטיח הנוצץ של הגראמי. צילום: Gettyimages.IL/Kevin Winter, gettyimages_il/Amy Sussman

קריסטלים וניטים: התלבושות מהשטיח הנוצץ של הגראמי

אריאנה גרנדה גונבת את ההצגה ושון מנדס שוב מרענן בחליפה. אמש התקיים טקס פרסי המוזיקה וכל הכוכבים התייצבו בלוקים מושקעים, הנה הבולטים שבהם

כמו כל טקס הוליוודי, טקס הגראמי שזיכה את בילי אייליש בחמישה פרסים ואותנו בקאמבק חלומי של דמי לובאטו, התהדר לפני כמה שעות במראות אופנה מרהיבים שקשה לשכוח. אאוטפיטים צבעוניים וניטראליים כאחד, הנה מי שעשו זאת פחות ויותר טוב.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

שלישיית ג'ונאס בזהב

קווין הגיע בטופ נצנצים זהוב, בלייזר חום בהדפס ציפורים ומכנסיים ונעליים שחורים קלאסיים. לוק שהוא מעט ביזרי אך לא חסר טעם. ג'ו הופיע בגולף שחורה וחליפה כחולה עם הבלחי צבע זהובים והוא הפייבוריט שלנו מבין האחים. ניק חתם עם טופ מחמיא וחליפה זהובה לחלוטין בתוספת נעליים באותו הגוון וגרביים זהובות בהירות מעט יותר. ככה נראית נועזות במיטבה.

דואה ליפה טרנדית

מי שכמעט אף פעם לא מאכזבת היא ליפה, שהגיעה גם הפעם באאוטפיט היסטרי שכלל טופ מחמיא במיוחד וחצאית סאטן טרנדית. לכל הטוב הזה היא הוסיפה תסרוקת מעניינת, שיש שקראו לה יצירת אמנות ובחירת איפור מיוחדת אך לא מוגזמת. גם אקססוריז מיהלומים לא נעדרו מהלוק, שיחזרו גם אצל הכוכבים הבאים.

ליל נאס X קאובוי

הפתעת השטיח הופיע עליו בחליפת קאובויז בוורוד ניאון, כולל כובע ומטפחות קשורות על הידיים. את הלוק ההיסטרי הזה יצר לא אחר מבית האופנה ורסצ'ה, שידוע בנועזות המוגזמת שלו. גם ניטים שיצטרפו לחגיגה הפרטית של נאס שלא נעלמה מעינו של אף אחד שנכח באירוע.

בילי אייליש ממחזרת

הזמרת הצעירה אמנם הגיעה בלוק מיוחד וכזה שתואם לטקס בסדר גודל כזה, אך כיון שהוא נראה בדיוק כמו לוקים אחרים שלבשה בשנה האחרונה, כל הגלאם שאפיין אותו לא באמת ריגש. את צבע השיער היא השאירה כמו שהיה לפני הטקס, למרות הפוטנציאל הגדול להפתיע בעזרתו וגם שלל הקריסטלים ששובצו בבגדי הגוצ'י לא הצילו את המצב.

אריאנה גרנדה אפורה

בשעות האחרונות גרנדה לא נעדרה מעמוד חדשות אחד בזכות שמלת הטול הענקית איתה התייצבה על השטיח. הצבע האפור הניטראלי לא גרע מהדרמה הטמונה בשמלה ואף הוסיף לה עניין ושיק רבים. גם על במת הטקס עלתה אריאנה עם שמלה אפורה, אך אין ספק שזאת שהייתה על השטיח האדום לקחה ובגדול.

אריאנה גרנדה
אריאנה גרנדה gettyimages_il/Amy Sussman

בילי פורטר מנצנץ

השחקן הגיע בלוק שהוא הכל חוץ מבנאלי. אאוטפיט דיסקו מנצנץ לאין שיעור שהורכב מכחול דומיננטי והמוני יהלומים, כולל כובע ענק עם פרנזים של קריסטלים בשוליו. קשה יהיה לשכוח את לוק שנות השבעים הזה ואת השיעור שנתן לנו פורטר באיך להראות נוכחות.

קמילה קביו מאכזבת

גם קביו הגיעה עם המוני יהלומים בבגדיה ובתכשיטיה, אך הגזרה של השמלה אותה בחרה ללבוש לא החמיאה לה ונראתה מאולתרת ומצועצעת. האיפור על פניה גרם לה להראות חיוורת והשיער החלק הפך אותה למעט כחושה וגרם לנו להתגעגע לשיער מלא הנפח שמאפיין אותה בדרך כלל. גם לתלבושת הזאת היו אחראים ורסצ'ה.

שון מנדס מתוחכם

לעומת בת זוגתו, מנדס הגיע בחליפה ורודה כהה מרעננת ושיער שסודר בצורה מחמיאה, גם אם לא  מיוחדת. החליפה הורכבה משלושה חלקים עם חולצה לבנה מכופתרת מתחתיה ושרשרת כסופה מחוברת לה מקדימה. אמנם שון לא הפתיע כמו הגברים האחרים ברשימה, אך בכל זאת עשה זאת בטעם טוב שתאם את הסיטואציה.

קארדי בי משתפרת

קארדי התייצבה בשמלה שקופה בצבע ניוד שהייתה טובה יותר משמלות קודמות שלה והחמיא לגזרתה מאוד. גם היא לא נשארה אדישה לטרנד הקריסטלים ושילבה אותו לכל אורך הלוק. בעיניים היא שמה צלליות סגולות-ורודות מעניינות ואת השיער עיצבה בצורה מסודרת ומעודנת.

דמי לובאטו מלאכית

הזמרת האהובה שחזרה אלינו אחרי הפסקה של שנתיים להופעה חלומית על במת הטקס, אמנם לא התייצבה על השטיח האדום אך הופיעה על הבמה בלוק שדורש התייחסות. לובאטו לבשה שמלה לבנה שנראה שנלקחה מהמחסנים של נסיכות דיסני, טבעות יהלומים ענקיים ומחוך לבן גם הוא, עם ניטים. האיפור היה טבעי לגמרי וכך גם השיער ואנחנו נזכרנו כמה טוב לראות אותה שוב.

דמי לובאטו
דמי לובאטו © Gettyimages.IL/Kevin Winter

 

 

תגובות