תשימי סוודר: הסריג שיעביר לך את הזמן בנעימים. צילום מסך מאינסטגרם chiaraferragni@

תשימי סוודר: הסריג שיעביר לך את הזמן בנעימים

בעוד שלושה ימים (ו') האביב מגיע באופן רשמי ונראה שלא נזכה ליישם בפומבי את שלל הטרנדים שהוא מביא איתו מידי שנה. ובכל זאת, מי אמר שאסור לנו ליהנות במעגל הקרוב מהשמחה והאופטימיות שפריטי עונת המעבר משדרים?

האביב כבר ממש מעבר לפינה, אך לעומת השנים הקודמות בהן הוא הפציע ומילא את חיינו בשמש מלטפת ופרחים של אחרי הסערה, הפעם אנו נדרשים להישאר בבתים וליצור לעצמינו תעסוקה שתמלא את החופש הארוך שנכפה עלינו. רובנו מנצלים את ההזדמנות שנפלה בחלקינו להישאר בפיג'מה נון סטופ, אך אולי דווקא כדאי לתעל את ההזדמנות הזו לניצול זמן באופן מיטבי.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

משפיענית האופנה יובל כספית הציעה ל-19 אלף עוקבותיה (ועוקביה) להמשיך להתלבש יפה ולשמור על שגרת הטיפוח היומיומית שלהן בכדי להגביר את תחושת החיוביות שכל כך חשובה בימים אלו וכדי להיכנס לאווירה של עבודה ועשייה. גם אנחנו ממליצים לכם לנסות את השיטה שתסייע לכם להשתתף בלמידה מרחוק בצורה רצינית יותר ולהספיק כמה שיותר מטלות וחוויות שהבטחתם לעצמיכם לבצע בזמן ההשבתה. כדי לעשות זאת ובכל זאת ליהנות מנוחות שלא תמיד מתאפשרת בשגרה, מצאנו עבורכם את הטרנד הכי מדויק של התקופה.

הקרדיגנים שוב כאן, מאופיינים בכפתורים דומיננטיים, צבעים אופנתיים כמו סגול לוונדר ובז' ולא שוכחים לקיים את תפקידם הייעודי – חימום במידה מועטה וסטייל במידה רבה. קיארה פראני (בלוגרית האופנה שנמצאת כרגע בבידוד בביתה שבמילאנו) ובריטני קסוויאר בחרו בסריגים פתוחים עם קישוטים בדוגמאות רלוונטיות לא פחות מהסוודרים עצמם – פפיונים ופרחים רקומים שלגמרי מוסיפים.

אם עוד לא הספקתם לרכוש סריג מכופתר ודווקא הספקתם לשמוע שכל מקומות הבילוי, כולל חנויות הבגדים, נסגרו עד להודעה חדשה, שמחים לעדכן אתכם שבאתרי האונליין הישראליים "עדיקה" ו"רוקגלאם" תוכלו למצוא אותם עם משלוחים לכל הארץ.

 

 

 

תגובות