שניים במחיר אחד: כך גם מנצלים את הזמן וגם שומרים על סטריליות. צילום: יחסי ציבור חו"ל

שניים במחיר אחד: כך גם מנצלים את הזמן וגם שומרים על סטריליות

אספנו עבורכם את עשר הדיברות לסביבה נקייה וסטרילית בשידת האיפור והטיפוח, שיעבירו לכם את הזמן בכיף וביעילות ויסייעו לכם לשמור על סביבה נקייה ובטוחה

בימים אלו, כשמצד אחד, משבר הקורונה נושף בעורפנו ושמירה על סביבה סטרילית סביבנו הפכה להיות מטרה עיקרית בחיינו ומצד שני האביב שהגיע מסמל את שיא תקופת הניקיונות, הסדר וההתחדשות, חשוב להתייחס גם לשידת האיפור והטיפוח שלנו. אספנו עבורכם עשרה טיפים שיעזרו לכם לצלוח את המשימה והמשיך להתאפר מבלי לחשוש.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

1. בשלב הראשון, נצלו את ההזדמנות לסדר ומיון בכל המוצרים שלכם. התחילו בלהוציא הכל החוצה ממקומות האחסון ומיינו הכל לפי קבוצות - שפתיים, עיניים וכו'.

2. היפטרו ממוצרים שכבר לא בשימוש וכאלו שכמעט ריקים - מוצרים שאתם לא אוהבים, מוצרים שהגוון שלהם פחות מתאים לכם ועוד.

a0df88684cd84
© צילום: מוטי פישביין

3. לאחר שנשארתם רק עם המוצרים שאתם אוהבים ומשתמשים בהם, זה הזמן לבדוק את תוקפם. אתם תופתעו לגלות כמה מוצרים אתם מחזיקים שנגמר להם התוקף והם אינם מתאימים לשימוש. (חפשו בגב המוצר את סמל הצנצנת המציין את משך הזמן שניתן להשתמש במוצר מרגע פתיחת, בסמל תראו מספר לצד האות M, האות M מייצגת חודשים. למשל: 3M מסמל מוצר שניתן להשתמש בו 3 חודשים מרגע פתיחתו).

4. עכשיו, כשנשארתם עם אוסף מוצרים מצומצם וראוי לשימוש, נקו אותם אחד אחד ביסודיות והכינו אותם לאחסון.

08a4758fdccd1
© צילום: יחסי ציבור חו"ל

5. נקו את המגירות ומשטחי האחסון שלכם. אם אתם משתמשים בנרתיקי איפור, שלחו אותם לכביסה. אם אתם משתמשים בקופסאות וצנצנות, שטפו אותם היטב ולאחר ייבוש סדרו בהם חזרה את המוצרים הנקיים והממוינים.

6. אל תוותרו גם על ניקיון מכחולי האיפור והספוגיות. הדרך הטובה והיעילה ביותר לנקות אותם, היא לחפוף אותם  עם שמפו או נוזל כלים, להוציא את כל שאריות האיפור והאבק ולהניח על מגבת לייבוש.

a9f1f1d72fe7e
© צילום: יחסי ציבור חו"ל

7. לאחר כל שימוש הקפידו לחטא את המכחולים גם באמצעות אלכוהול. ניתן ומומלץ לחטא עם אלכוהול גם את הליפסטיקים והעפרונות.

8. בשימוש במוצרים המגיעים בצנצנת (כמו קרם לחות), הימנעו מלהכניס את הידיים והאצבעות לתוך הכלי. השתמשו בכפית קטנה או במקלון להוצאת כמות החומר הנחוצה לכם. עדיף להוציא קצת כל פעם ולהוסיף במידת את הצורך ולא להחזיר שאריות לכלי.

© צילום: יחסי ציבור חו"ל

9. לפני שאתם מתחילים לטפח את פניכם ולאפר אותם, שטפו את הידיים היטב במים וסבון (לכל הפחות במשך 20 שניות).

10. הימנעו מלחלוק את מוצרי האיפור שלכם עם אחרים. גם אם מדובר באחים או חברים טובים, שמרו על היגיינת המוצרים שלכם, מוצרים מסוג זה מיועדים לשימוש אישי בלבד.

  

 

 

תגובות