חוקים חדשים: דואה ליפה קובעת את הטרנדים. צילום מסך מיוטיוב

חוקים חדשים: דואה ליפה קובעת את הטרנדים

דואה ליפה היא לא רק אחת הזמרות המצליחות בעולם כיום, אלא גם פאשניסטה בלתי מעורערת המאופיינת בסטייל לא פחות חדגוני מהקול המהפנט שלה. רגע אחרי שהוציאה את האלבום האחרון שלה - "future nostalgia", צללנו לעומקי הקליפים שיצרה עבור כמה משיריו כדי לדלות מהם את האמרות האופנתיות שהם מבטאים

כמו כוכבות הוליוודיות נוספות, גם דואה ליפה משקיעה רבות בסרטונים המצורפים לשירים שלה ובכלל זה היא משקיעה רבות באאוטפיטים שלה ושל כל הרקדניות והניצבים בהם. שלא כמו הקולגות שלה, עיין ערך אריאנה גרנדה וסלינה גומז, הלוקים של ליפה מורכבים מפריטים שהם אולי יקרים ואופנתיים להחריד אך את רובם ככולם אפשר ללבוש ביום-יום בלי להיראות כאילו אתם חיים בקליפ. אם כן, הטרנדים המשולבים בסרטונים לגמרי פשוטים ליישום אז אספנו את החוקים האופנתיים של דואה לעונות החמות.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

אין דבר כזה קוק יותר מידי קצר

רבות בנות החושבות שקוקו גבוה הוא רק לבעלות שיער ארוך. דואה ליפה כאן כדי להוכיח שהדעה הקדומה הזאת ממה לא ממשיכה איתנו לאביב-קיץ הקרובים ואם את בעלת שיער קצר ובא לך להתרענן עם קוקו גבוה בתוספת סקראנצ'י מגניב, פשוט לכי על זה.

© צילום מסך מיוטיוב

"כתום זה השחור החדש" זו לא רק סדרה

כמו בכל קיץ, הגוונים הכתומים משתלטים על המלתחה אך הפעם הם באו מוקדם מהרגיל ובישרו בשורה מיוחדת במינה – הכתום האפרסקי הוא הכתום של העונה. אמנם באותו קליפ דואה לבשה כמה וכמה צבעים זועקים, אך אחרי שכל אחד מהם כבר הספיק לקבל הרבה יותר מ-15 דקות תהילה, הגיע תורו של הכתום שבחבורה.

© צילום מסך מיוטיוב

נצנצים בעיניים זה הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות עם האיפור שלכם

נצנצים בעיניים זוהו בשנה האחרונה עם הסדרה "אופוריה", אך מזמן נחתו גם בחיים האמיתיים. ואם עוד לא הספקתם להבין זאת, דואה כאן כדי לקבוע עובדות בשטח. בשלושה מן הקליפים שהוציאה היא נראית עם נצנצים בעיניים, פעם ירוקים, פעם ורדרדים ופעם זהובים. או במילים אחרות – הכל הולך.

© צילום מסך מיוטיוב

הסיכות כאן כדי להישאר

סיכות השיער הגיעו משום מקום ונדמה היה שהן גם נעלמו לשום מקום, אך אם אתם חלק מ-41 מיליון העוקבים שלה, ודאי אתם יכולים להעיד שהיא לא זזה לשום מקום בלעדיהן (גם אם כל המרחב שאפשר לזוז בו כרגע הוא מהסלון למטבח). בסגנון פשוט או פנסי, על שיער חלק או מתולתל – תלמדו מדואה ליפה את הטריק הכי פשוט ומוסיף שיש לה להציע.

© צילום מסך מיוטיוב

תכשיטים זה שם המשחק

טבעות מסיביות וצמידים מפותלים וכמה שיותר, יותר טוב. זהב, כסף ומה שביניהם, את כולם תוכלו למצוא אצל דואה בקליפים וגם בחייה האמיתיים. אז איך מגיעים למצב שיש לך כל כך הרבה תכשיטים איכותיים שכבר רואים שיש מאחורי ההעמסה מחשבה? אוספים לאט לאט, עם השנים וקונים רק דברים על זמניים, או שקונים תכשיטים זולים ממתכות פשוטות ומורחים מעליהם לק שקוף על מנת שלא יחלידו. כך או כך, תכשיטים, והרבה מהם, זה שם המשחק.

© צילום מסך מיוטיוב

 

 

 

תגובות