משפיענית האופנה יובל כספית: "אני כמעט לא באינסטגרם". צילום מסך מאינסטגרם yuvalkaspit@

משפיענית האופנה יובל כספית: "אני כמעט לא באינסטגרם"

היא בעלת חשבון אינסטגרם פעיל ביותר עם קהילת נשים המונה כ-20 אלף עוקבים ונחשבת בתור הדור הבא של עולם האופנה: תפסנו את יובל כספית לשיחת טלפון על מוצר הטיפוח שהיא לא זהה בלעדיו, על האאוטפיט של היום שאחרי ההסגר ועל הסיבה שהיא כמעט לא נמצאת באינסטגרם

יובל כספית אמנם מגדירה את עצמה כבלוגרית אופנה, אך הצצה קצרה בחשבון האינסטגרם שלה תבהיר לכם שיש בו הרבה יותר מזה. גם בראיון הבא שאלנו אותה שאלות הקשורות לאופנה וקיבלנו תשובות מעוררות השראה בתחומים שמעבר לטעם האופנתי המשובח שלה.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

יובל, על איזה טרנד היית חורשת עכשיו אם היית יכולה לצאת מהבית?

אני חושבת שעל כל הפטרנים של האביב, בצבעי פסטל, צבעים כאלו אביביים, משהו רומנטי כזה, פרחוני.

מה את לובשת רוב הזמן בהסגר - פיג'מה או לבוש יום-יומי?

האמת שאני ממש מפציצה בלבוש יום-יומי. חשוב לי להמשיך להרגיש טוב ונעים בתוך הבגדים שאני לובשת והם לגמרי לגמרי משדרים לי עשייה ועבודה והמשך חיים ושגרה, אז מאוד חשוב לי להתלבש כרגיל ואפילו קצת יותר מהרגיל כדי שאני ארגיש עוד יותר וואו בתוך הבית ועל אף שאני בתוך הבית.

אם היית יכולה לסדר את הארון של מי שאת רוצה ולקחת לעצמך את כל הבגדים שהיא מוציאה, במי היית בוחרת?

וואו, האמת שבמרי קייט ואשלי אולסן לגמרי. יש להן בעיניי ארון אדיר שכולל המון פריטים נורא קלאסיים ואלגנטיים אבל גם מאוד שיקיים ותמיד רלוונטיים. גזרות כאלה ישרות, מדויקות, לפי הגוף, מאוד נשי בעיניי. זה בדיוק הסגנון שלי.

אם כבר הספקת לסדר לעצמך את הארון - מאיזה בגד הכי כאב לך להיפרד?

וואו, האמת שיש לי המון המון מעילים ונאלצתי להיפרד מכמה כי באמת זו כבר הייתה כמות לא נורמאלית, אז היה לי קשה מאוד להיפרד, אבל הייתי חייבת. עברתי גם לדירה חדשה ועם כמה שיש פה מקום והכל, הייתי צריכה עדיין לעשות ניקיון ונפרדתי מכמה מעילים.

אם הייתה סכנה של מחסור במוצרי טיפוח, איזה מוצר היית קונה בכמויות?

וזלין, לגמרי, וזלין חמאת קקאו לגמרי.

איזה עמוד אינסטגרם אופנתי מעביר לך את הזמן בהסגר?

וואו, האמת שאני כמעט לא באינסטגרם. זה נשמע נורא מוזר אבל כמעט כל הזמן שאני נמצאת באינסטגרם אני פשוט מעלה דברים - גם תמונות לפיד וגם סטוריז.  אני כמעט לא מסתכלת, ברמה כזאת. עכשיו אני בכלל בתקופות של טירוף - גם לימודים וגם עבודה, אז אין לי ככה משהו שמעביר לי את הזמן. אני מעדיפה להיות עם אריאן (בן הזוג), לראות טלוויזיה, לקרוא ולעשות דברים אחרים מאשר להיות באינסטגרם, כשאני גם ככה כל היום  באינסטגרם.

מה הטיפ שלך לאאוטפיט החג המושלם?

לבן לבן לבן לבן לבן לבן ושוב לבן. פשוט מלא מלא גוונים של לבן, זה בעיניי מהמם, או פשוט פיס לבן נצחי בגזרה שהיא אלגנטית ומחמיאה, זה נראה לי המפתח.

לסיום, מה האאוטפיט הראשון שתלבשי כשיסתיים ההסגר?

וואו, אני חושבת שאני אלבש איזושהי חליפה. חליפה מגניבה, אולי באיזה צבע, מאיזה בד מעניין, בא לי כזה להפציץ כשאני אצא מפה.

 
תגובות