מא' ועד ת': כל הטיפים לעיצוב וסידור החדר . צילום פרטי

מא' ועד ת': כל הטיפים לעיצוב וסידור החדר

החדר שלנו הוא מקום המבצר שלנו, המקום בו אפשר ללכת ולהירגע מהיום העמוס או סתם לשבת על המיטה ולהירגע. חדר נעים ומסודר תורם רבות למצב הנפשי שלנו ואין זמן יותר טוב מאשר עכשיו כדי לסדר אותו מעט ולהכניס צבע ופאן. קבלו את כל הטיפים איך עושים זאת

רוצים לעצב ולרענן את המראה של החדר בקלות כך שיהיה דומה לחדר המיוחד של התכנית "א' ועד ת'"? אתם יכולים לעשות זאת בקלות - עם קצת צבע, קישוטים ותאורה, יש לכם חדר מהאגדות והכי חשוב - את כל הדברים אפשר להזמין אונליין ממקום אחד.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

בובות

אין על בובות פרווה - הן רכות, הן נעימות, הן חמודות בטירוף והן מוסיפות המון פאן וצבע לחדר. אל תהיו מקובעים - בובות רכות לא מיועדות רק לילדים קטנים והן ממש לא מיועדות רק לאזור המיטה. אתם יכולים לקשט את החדר ולהניח בובות על המדפים, מיטה, ספרייה ואפילו סתם כך על השטיח (במיוחד את הבובות הענקיות שנראות כאילו הן שוכבות לנוח מכל הטירוף מסביב). בובות בגדלים וצבעים שונים יעניקו לחדר שלכם מראה ייחודי ואישי.

פינגווין מתוק שרק מחכה לשבת על המיטה שלכם
פינגווין מתוק שרק מחכה לשבת על המיטה שלכם © סטודיו מישיין
אפשר גם להניח דובי גדול על השטיח בחדר
אפשר גם להניח דובי גדול על השטיח בחדר © סטודיו מישיין

תאורה

מנורת לילה או קריאה לא חייבות להיות משעממות ובנאליות כלל וכלל. אתם יכולים להכניס צבע ואפילו הומור לחדר שלכם בעזרת אביזרי תאורה. אתם יכולים לפזר גופי תאורה קטנים ברחבי החדר - על ספריית הלימוד, מדפים וכמובן על שידת הלילה שצמודה למיטה. 

לא, לא מדובר בטלוויזיה מאוד קטנה, אלא במנורה
לא, לא מדובר בטלוויזיה מאוד קטנה, אלא במנורה © סטודיו מישיין

אקססוריז

אפשר לקשט את החדר בעזרת פריטים ייחודיים, לא חייבים רק כריות ווילונות, חשבתם פעם לקשט את חדשר שלכם עם אביזרי מטבח או כתיבה? אנחנו מניחים שלא ולכן מציעים שתשקלו את זה. יש המון פריטים מיוחדים כמו שעונים מעוררים, כוסות או מחברות עם דוגמאות אהובות - החל מפירות טרופים ועד גיבורי על. תעופו עם הדימיון ותעניקו לחדר שלכם מראה ייחודי. לדוגמא - אתם יכולים להשתמש בכוס עם דוגמא של גיבורי על ככלי אחסון לכלי כתיבה, או שאתם יכולוים לקחת כוסות עם מכסה בדוגמא טרופית וצבעונית, למלא בסוכריות או אבנים יפות ולהניח על המדף. 

כלי לעטים או סתם ליופי
כלי לעטים או סתם ליופי © סטודיו מישיין
גם שעון מעורר יכול להיות פריט עיצובי
גם שעון מעורר יכול להיות פריט עיצובי © סטודיו מישיין

איחסון

למי מאיתנו אין אזור של "באלאגן" בחדר או בארון? תמיד תהייה פינה (גם אם היא מעט נסתרת) מבולגנת עם אוסף פריטים שמונחים בה בצורה לא יפה. מה הפתרון? קופסאות איחסון יפיפיות - גם תוכלו לסדר ולמיין את כל החפצים שלכם וגם תעניקו לחדר מראה מסודר ויפה - תמיד. 

כל כך פשוט וקל לאחסן בצורה יפה
כל כך פשוט וקל לאחסן בצורה יפה © סטודיו מישיין

זה כל עניין של ריח

כשמעצבים ומסדרים חדר חשוב לקחת בחשבון את האווירה הכוללת שאתם רוצים להעניק לחדר. אם הכנסתם קצת צבע ואירגון, השלב הבא הוא להכניס ריח נעים לחלל. מפיצי ריח הם הפתרון האולטימטיבי למי שרוצה ריח נעים ועדין בחדר בלי להסתכן בהדלקת נרות. אתם יכולים לשים מפיץ ריח כמעט בכל פינה בחדר  - הוא קטן ויפה ומשתלב נהדר גם על הסיפרייה וגם על שידת ראש או איפור. 

© סטודיו מישיין

את כל הדברים האלו ועוד המון דברים שווים (כמו ציוד כושר, אביזרי טיפוח ואפילו אלקטרוניקה) תוכלו למצוא באתר האונליין של MINISO ישראל, והם אפילו עושים משלוחים עד הבית.  אז למה אתם מחכים? זה הזמן לעצב את החדר מא' ועד ת'. 

 
תגובות