טרנד השבוע: ורוד וסגול בדיבור אחד. צילום מסך מאינסטגרם niinasandbech@

טרנד השבוע: ורוד וסגול בדיבור אחד

בכל שבוע נציג את הטרנד שעשה לנו את השבוע והפעם – הצבעים הפופולאריים ורוד וסגול נראו לאחרונה פעם אחר פעם כשהם משולבים לכדי אאוטפיט אחד. אין ספק שמדובר במיקס נועז ועל כן הגיע הזמן ללמוד איך צולחים אותו וקוברים לכולם

לא כולן אוהבות ללבוש את גוני הוורוד והסגול שאי אפשר להתעלם מהם ובמיוחד בימים בהם כמות נכבדת של הבגדים מגיעים לחנויות קודם כל בפלטת הצבעים החומה. לכן כשראינו שמיטב הפאשניסטות החליטו להשתמש בשני הצבעים יחד, הסתקרנו מאוד. אז מי עשתה זאת הכי מוגזם, מי לגמרי טעתה ומי מצאו את הדרך הכי קלה ונכונה?

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

לא מפתיע שמי שלקחה את הטרנד הכי רחוק היא יוצרת התוכן הנורבגית נינה סנדבך שפיד האינסטגרם שלה בולט בהיותו צבעוני במיוחד – כל תמונה מתאפיינת בצבעים מגוונים וזועקים ברמה בלתי מתפשרת. גם הפעם היא המשיכה באותו הקו עם בחירה מעניינת של מכנסיים ותיק בוורוד בוהק כתוספת לסריג וסנדלים בסגול חזק לא פחות.

מי שעוד לא מצאה את הנוסחה המדויקת היא הפאשניסטה מטילדה דג'רף שלא הסתפקה בשני צבעים שהם לגמרי מספיקים והוסיפה משקפי שמש צהובים שלא השתלבו באופן הרמוני עם הפריטים האחרים. לעומתה מי שדווקא לא טעו הן אלו שהלכו על בטוח עם פריטים ורודים-סגולים מן המוכן. המוצלחת מבניהן היא משפיענית האופנה קרולין דול שבחרה בשמלה סגולה עם פטרן ורוד בגוון וגזרה יפהפיים והוסיפה לה דיטיילס בצבעים הניטראליים שחור וזהב.