מתקווה לשמחה: אושיית האופנה שלא נשברה גם בזמן המשבר. צילום מסך מאינסטגרם leoniehanne@

מתקווה לשמחה: אושיית האופנה שלא נשברה גם בזמן המשבר

לפני כארבעה חודשים הפאשניסטה המוערכת לאוני האנה נכנסה לסגר בדירתה שבלונדון. מאז היא מתעדת את חייה שבצל הקורונה איבדו מהגלאם שאפף אותם במשך שנים, תוך כנות ומקצועיות מעוררות השראה

כמו כולנו, גם לאוני האנה, משפיענית אופנה גרמנייה מהמצליחות בתחומה, נכנסה לסגר בביתה החל מאמצע חודש מרץ שהביא איתו את בשורת הקורונה לחצי המערבי של כדור הארץ. שלא כמו כוכבות רשת אחרות שהחליטו שהסגר הוא לא רק חופשה מהחברה אלא גם חופשה מהרשתות החברתיות, היא המשיכה לספק תוכן בלתי מתפשר ל-2.4 מיליון עוקביה. זאת בלי לצבוע את חייה באור טוב יותר מכפי שהם באמת ועם משפטים (כתוספת לתמונות) שמגלים עולם שלם מאחורי בגדי המותגים והסטייל המפונפן, שאולי תופתעו לגלות כמה הוא דומה לעולם שלכם. אספנו עשרה משפטים שמבטאים את התהליך האופנתי שלה מתקווה, דרך למידה ועד לשמחה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

"יושבת, מחכה, מקווה..."

"כולם מתלבשים בשביל להישאר בבית ולצפות בטלוויזיה"

"אני מתגעגעת לצבעים"

"אם אתם לא יכולים ללכת למסיבה, תביאו אותה הביתה. הנה כמה רעיונות לתמונות כיפיות בבית עם מצב רוח של יציאה. ההצעה האהובה עלי: תמונה עם מראה קטנה!"

"הדברים הכי קרובים לבאולינג בימים אלה"

"שמונה שבועות בבית ותמיד עם פרחים צבעוניים. בנוסף: תמיד עם מכנסי טרנינג. אני לא יכולה להאמין שלא היו לי מכנסי טרנינג בחיי הבוגרים"

"אחרי שלושה חודשים של סגר אני אשמה בלבישת מכנסי הטרנינג האלו 24/7. נ.ב. אל דאגה, כיבסתי אותם, עכשיו יש לי מכנסי טרנינג בצבעים אחרים לגיבוי!"

"מה הסגר לימד אותי: תאהבי את מכנסי הטרנינג שלך"

"לטיול הראשון לפריז אחרי הסגר מגיעה תמונה במגדל אייפל – לא ככה?"

"עכשיו אחרי הסגר אני אוהבת ללבוש ג'ינס ונעלי ספורט כדי להתרוצץ כל היום. הליכה הפכה לדבר החדש האהוב עלי אחרי שלושה חודשים של סגר בלונדון. פעם הייתי קצת עצלנית אבל בדירה הקטנה שלנו בנוטינג היל (שכונה בלונדון) התגעגעתי להזיז את הגוף שלי ומאז אני מנסה להשתמש במכונית רק אם המרחק רחוק מכדי ללכת. לאלכס (בן זוגה) ולי אין רכב אז זו מוטיבציה טובה! אני אפילו בודקת את הטלפון שלי כל ערב ושמחה כשאני רואה שהגעתי באותו היום ל-10,000 צעדים"

 

 

 

תגובות