טרנד השבוע: איך יודעים שבא סתיו?. צילום מאינסטגרם @martalozanop

טרנד השבוע: איך יודעים שבא סתיו?

בכל שבוע נציג את הטרנד שעשה לנו את השבוע והפעם – אושיות האופנה מאירופה הקרירה הצטלמו בזו אחר זו עם השמלה שתסגור לנו פינה בימי עונת המעבר המתקרבת, שבישראל כידוע, מתעכבת

בשבוע האחרון, בו מיטב הפאשניסטות הסקנדינביות בילו בשבוע האופנה של קופנהגן בירת דנמרק ושאר משפיעניות האופנה נהנו מחופשות שבמהלכן לא מעט מהן הודיעו על הריונן המתקדם, בלטה שמלה מסוג אחד ומיוחד. אלו היו שמלות מקסי בעלות צבע אחיד כמעט לגמרי שלעתים התקשטו בשסע עמוק, בדירוג מחמיא, או בחלק דמוי מחוך מתחת לחזה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מצאנו אותן בכמעט כל צבע שקיים וגם בעניין השרוולים מצאנו שכל האורכים ייחשבו כנכונים, מכתפיות ספגטי ועד שרוולים ארוכים ונפוחים. הקסם של שמלת מקסי בצבע בוהק טבוע בהיותה משוחררת ורכה תוך כדי שהיא שומרת על מלכותיות וקלאסה. בעונות האחרונות ראינו יותר אורך מידי מאשר מקסי ולכן הטרנד המחודש הזה מתפרש בעיננו כנוסטלגי ומופלא כל כך.

אם תרצו להקליל את השמלה שלעתים יכולה להקנות מראה מעט מבוגר, תוכלו לחקות את מהלכיהן של הפאשניסטות על ידי צירוף סנדלים פשוטים או תיק קש בקווים מינימליסטיים. העיקר שתהיו קלילים ברוחכם כי כאמור, כל עוד לא נפתחים השמיים יש לכם עוד לא מעט זמן להתחדש בשמלת מקסי צבעונית לסתיו הקריר שיצריך מכם חלק תחתון ארוך.

 

 

 

תגובות