היום שלפני הקורונה: סלינה גומז לא מתפשרת על סוג העגילים שלה. צילום מסך מאינסטגרם selenagomez@

היום שלפני הקורונה: סלינה גומז לא מתפשרת על סוג העגילים שלה

בקמפיינים, בחופשות, בצילומים, בשטיחים אדומים, בקליפים, באירועים ואפילו במותג הביוטי שלה – סלינה גומז רוצה להוכיח לכם שסוג העגילים הזה מתאים לכל אאוטפיט ולכל סיטואציה. כל מה שניתן ללמוד מהרגלי האיפור-שיער-אקססוריז של הסלבס בסדרה כתבות שופעת נוסטלגיה

סגנונה האופנתי של סלינה גומז הוא הכל חוץ מאחיד. פעם אחת היא תבחר בסגנון בוהמייני ופעם אחרת בסגנון ספורטיבי. אולי את סגנון המוזיקה שלה יש מי שיכול לצפות עוד לפני שהשיר העתידי יוצא, אך את הלוק הבא שלה אף אחד לא יכול לנחש. לכן הופתענו לגלות שבכל פעם שהיא יצאה מהבית לפני שהקורונה אחסנה אותה בו, היא בחרה בסוג עגילים זהה – עגילי חישוק.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

באירועים החישוקים נחשבים כבחירה לגיטימית למדי, אך מה שמייחד את הבחירה החוזרת ונשנית של גומז בהם, זה שהיא עונדת אותם גם בקמפיין שלה לפומה, קמפיין שאמור לשדר נוחות וספורטיביות מקסימלית ואיננו בטוחים שנוכל להשיג אותן כל עוד עגילי חישוק תלויים על אוזנינו ועלולים לסכן אותנו. אך לא רק שם סלינה הראתה שהיא לא נוטשת אותם גם כשהם פחות מתאימים לסיטואציה ובחרה בהם גם בקליפ שלה בו היא לבושה בפיג'מה (שגם אם עשויה מסאטן, היא בכל זאת פיג'מה) וגם בתמונות שקידמו את מותג הביוטי שלה שמעבירות תחושה רעננה ופרשית שלא כל כך מסתדרת בעין עם עגילי החישוק החגיגיים.

אבל אולי אנחנו דווקא יכולים ללמוד מהכוכבת האוהבה שזו בדיוק מהות האופנה ואפילו החיים, לא לעשות מה שמצפים מאיתנו אלא רק מה שמתאים לנו. וכל עוד זה נראה טוב, אנחנו בטח לא נתנגד.

 

 

 

תגובות