שנת לימודים מוצלחת ואופנתית: המלצות שוות מהמותגים הנכונים. צילום: יחסי ציבור חו"ל

שנת לימודים מוצלחת ואופנתית: המלצות שוות מהמותגים הנכונים

שנת הלימודים כבר החלה, אך אף פעם לא מאוחר מידי לעדכן את המלתחה בפריטים שהם גם אופנתיים וגם מתאימים לבית הספר. בחרנו 20 פריטים מפול אנד בר, זארה, ברשקה ועדיקה שלא עולים על 200 שקלים ונמצאים באתרי האונליין בכל המידות

שנת הלימודים הנוכחית נפתחה בשבוע שעבר בעצלתיים. חלק מהתלמידים גילו בשעת בוקר מוקדמת שעל אף המצופה, הם לא יזכו ללבוש את הלוק שהכינו ליום הראשון של בית הספר ויצטרכו לחכות איתו עד להודעה חדשה. אבל כיון שאנו מקווים שההודעה החדשה הזו תגיע במהרה, הכנו שתי כתבות עם המלצות לפריטים שמשתלבים בשלמות עם חולצות תלבושת, שמתאימים למגוון אאוטפיטים ושיעלו את רמת הסטייל והכיף שלכם, בימים שכן תגיעו לבית הספר, בכמה רמות.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

זארה - תיק גב ליומיום

תיק העור השחור שבתמונה הוא הבחירה המושלמת לשנה החדשה. אף פעם לא תיתקעו עם אאוטפיט שלא מתאים לו, הוא בעל גזרה נוחה שמתאימה לנשיאת ספרים ומחברות ויחד עם כל זאת הוא שומר על בגרות ושיק במידה הנכונה. הוא מתאים במיוחד לפריטים הבאים ברשימה ועולה 130 שקלים.

זארה
זארה © צילום: יחסי ציבור חו"ל

ברשקה – דנים ברמודה שורטס

הברמודה הטרנדי הוא המכנס המושלם לבית הספר שימנע מכם עונשים ויוסיף ללוק שלכם מלא סטייל ותחכום. הפעם הוא מגיע בבד ג'ינס בצבע כחול היסטרי שמתאים גם הוא להכל, בגזרה מחמיאה ובמחיר של 170 שקלים.

ברשקה
ברשקה © צילום: יחסי ציבור חו"ל

פול אנד בר – מכנסיים בצבע אקווה עם עיטור וולאנים

מכנס הג'ינס המיוחד הזה יעשה לכם את הלוק בקלות וכל מה שתצטרכו לעשות זה רק לזרוק על עצמיכם טי-שירט לבנה ואת הסנדלים שבפסקה הבאה. הוא ניחן בצבע יפהפה, גזרה מדויקת ועולה 170 שקלים.

פול אנד בר
פול אנד בר © צילום: פול רובנס

זארה – סנדלים שטוחים עם רצועות פרינט חיה

דגם סנדלי הטיולים נכנס חזק לתודעה האופנתית בשנה האחרונה והוא יסגור לכם את הלוק כשהוא מוסיף לו מצד אחד נוחות ומצד שני אלגנטיות רכה. אבל זה לא הכל, הסנדלים האלו נהנים גם משני יתרונות במחיר אחד – צבע שחור שמתאים להכל וקצה ישר וטרנדי במיוחד. המחיר, 200 שקלים.

זארה
זארה © צילום: יחסי ציבור חו"ל

זארה – מכנסי ברמודה שנות ה-90

גם לזארה יש ברמודה מבד ג'ינס באורך שהוא בול לבית הספר, כשהפעם הוא מתאפיין בקצה פרום וצבע כחול פחות בוהק מזה של ברשקה, שני דיטיילס שלגמרי מוסיפים. קחו את השינויים האלו לתשומת ליבכם כדי לבחור בין השתיים, כיון ששתיהן עולות אותו הדבר – 170 שקלים.

זארה
זארה © צילום: יחסי ציבור חו"ל

ברשקה - ג'ינס בלון

אם אתם מחפשים ג'ינס רחב שיוסיף ללוק הכללי, הגעתם למקום הנכון. הצבע כחול קלאסי ולכן מומלץ לצרף פריט צבעוני כמו הסניקרס הבאות ברשימה שמתהדרות בנגיעות צהובות ובדגם שמתאים לסיום הרחב של המכנס, אותו תוכלו להשיג ב-170 שקלים.

ברשקה
ברשקה © צילום: יחסי ציבור חו"ל

פול אנד בר – נעלי סניקרס של סמיילי

הסיבה שכל כך אהבנו את הנעליים האלו ועל כן הכנסנו אותן לרשימה המצומצמת הזו, היא שהן לגמרי מרעננות. נדיר לראות נעליים בסגנון עם חלקים צהובים בגלל הפופולריות הרבה של אלו עם החלקים הירוקים, השחורים ואחרים. הן יעלו לכם 180 שקלים.

פול אנד בר
פול אנד בר © צילום: פול רובנס

ברשקה – חצאית מידי פרחונית

התשובה לשאלה מה עושה חצאית ירוקה כה חגיגית ומיוחדת ברשימת פריטים ליום לימודים שגרתי, היא שבשילוב עם טי-שירט שחורה היא לא תיראה כל כך חגיגית ותהווה את הפתרון המושלם לבנות שנדרשות להתייצב בבית הספר כשחצאית למותניהן. היא תתאים גם למי שפשוט רוצה לגוון את הג'ינס המוכר ועולה 170 שקלים.

ברשקה
ברשקה © צילום: יחסי ציבור חו"ל

זארה – מאם ג'ינס

אם הגעתם עד לפה למרות שכבר סיימתם את 12 שנות הלימוד שלכם, תדעו שהמכנס הזה הוא המציאה הכי טובה שיש גם עבורכם. הצבע תכלת מדהים, הגזרה צמודה לא בהגזמה והמראה הכללי הוא כזה שאי אפשר לוותר עליו ושהסביבה שלכם לא תוכל להתעלם ממנו. כל זה במחיר של 170 שקלים.

זארה
זארה © צילום: יחסי ציבור חו"ל

עדיקה – סנדלי דמוי עור צ'לסי

רגע לפני שנגמר הקיץ, תעשו לעצמכם טובה ותעיפו מבט על סנדלים שחורים שלא רואים כל יום. הדגם הנחשק, עם קצה ישר שלא קל למצוא בארץ, בצבע הכי שימושי והכי חשוב – בלי עקב, כך שהכי טוב שיש לבית הספר. את כל הטוב הזה תוכלו לקבל בתמורה ל-120 שקלים.

עדיקה
עדיקה © צילום: בר שריר

מחר תעלה כתבת המלצות נוספת עם עשרת הפריטים האחרים שבחרנו.

תגובות