טרנד השבוע: פריט חובה לעונה הקרה הבאה. צילום מאינסטגרם

טרנד השבוע: פריט חובה לעונה הקרה הבאה

בכל שבוע נציג את הטרנד שעשה לנו את השבוע והפעם – כל אחת לקחה אותו למקום שלה, שילבה עם פריטים אחרים, הוסיפה את הטאצ' שלה, בצבעים, בהדפסים ובלוקיישנים ולבסוף נוצרה גלריית תמונות שמכילה בתוכה כמויות של השראה

כמו הטרנד של השבוע שעבר, גם הטרנד של השבוע הנוכחי מבשר את בואו של הסתיו, כשבארץ גלי החום ממשיכים להופיע בימיה האחרונים של חופשת הקיץ. המכנסיים שנחשבו כנכונות בשבוע שחלף מאופיינות באווריריות קייצית, באורך חורפי, בצבעוניות משגעת ובמגוון פטרנים רחב. מטאי-דאי ועד צ'יטות, מפרחוני ועד מנומר.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

למרות שמדובר בגזרות מכנסיים פשוטות יחסית שכל מה שמייחד אותן זה הרוחב הנדיב ובצבעים ופרינטים מוכרים, גם אם לא לגמרי צפויים כשפנינו לחודשים הקרים, הטרנד הזה בכל זאת מחדש. ההפתעה והיתרון המובהק נעוצים באווירה הקלילה ובתחושה החופשית שהבגד מעביר למי שלובש אותו ולסובביו, אווירה ותחושה שלא היינו משייכים בהכרח למגפת הקורונה המגבילה ואף אחד לא יתנגד להוסיף לעצמו לחיים כרגע.

דניאל ברנשטיין ובלנקה מירו סקימיירי, שמחזיקות במותגי אופנה משלהן ובחשבונות אינסטגרם עתירי עוקבים, יישמו את הטרנד בתוספת טופים בצורת משולשים שנחשבים לאחרונה כלהיט בפני עצמם. בלן הוסטלט, קולגה של השתיים, הוכיחה שלא צריך יותר מידי כדי לעקוף את כולן בסיבוב כשבתמונתה תמצאו רק גופיית סבא פשוטה אך מחמיאה, מכנסיים טרנדיים בגוונים כחולים, גולגול מרושל ועגילים יומיומיים.

 

 

 

 

תגובות