יותר חשוב מהחומר למבחן: איך ללבוש שחור בימים חמים? . צילום מסך מאינסטגרם deanaduka@

יותר חשוב מהחומר למבחן: איך ללבוש שחור בימים חמים?

שחור הוא בהחלט צבע עיקרי במלתחה, הוא אלגנטי, קלאסי, עוצמתי ומחמיא. אך אם נודה על האמת, הוא לא תמיד יהיה הבחירה הראשונה שלנו בכל מה שקשור ללוקים לקיץ. בדיוק בשביל זה הכנו עבורכם רשימה הכוללת מספר דרכים ליישום הצבע הכי שימושי שיש, גם בעונות החמות

הצבעים המזוהים עם הקיץ הם הפסטלים וגוני הלבן. לעומת זאת, הצבע השחור הוא ממש לא שייך רק לעונות הקרות ומשמש בקיץ לפריטים משלימים. אבל אם חשבתם שזהו כל ייעודו בתקופה החמה, תחשבו שוב כי כפי שתראו בכתבה הבאה, ניתן ליצור בעזרת פריטים שחורים לוק שלם נוטף סטייל.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

לוק בייקר

על פי חלק לא מבוטל ממשפיעניות הרשת בתחום האופנה, הטייצים הקצרים כאן כדי להישאר. אם כן, אין יותר מושלם מטוטאל לוק שחור, הכולל מכנסי רוכבים וחולצה שחורה ליצירת מראה קלאסי ולא מתאמץ. להשלמת הלוק, מומלץ לשלב עם סנדלים מגניבים ותיק תואם.

חליפת סאטן

אחרי שראינו אותו כבר בכל מקום - בשבועות האופנה ובאינסטגרם על הפאשניסטות האהובות עלינו, אפשר לומר שבד הסאטן לגמרי קיבל את תואר 'הבד הלוהט של העונה'. הפעם בחרנו בחליפת סאטן קלילה המורכבת מגופייה קטנה ושורט וכל שנותר זה לשלב עם סניקרס מתאימות או עם סנדלי עקב נמוכים.

טי-שירט אוברסייז

חולצות הטי-שירט בגזרת האוברסייז הופכות את הקיץ לנינוח ומלא בסטייל, והן בהחלט ילוו אותנו לכל מקום - מחוף הים בשילוב עם כובע קייצי וכפכפים, ועד לבילוי בשעות הערב בשילוב עם חגורה צמודה למותן, סנדלי עקב ותיק תואם. לא משנה באיזה צירוף תבחרו, זאת בהחלט תיחשב דרך מעולה ליישם את הגוונים השחורים.

ג׳ינס וטופ

שילוב של ג׳ינס שחור, בכל גזרה שהיא, עם טופ שחור, הוא בהחלט אאוטפיט ששם את הנוחות בעדיפות עליונה ולא מוותר על שיק במיטבו. בלוק הזה האפשרויות שלנו לאביזרים משלימים הן הרבה יותר רחבות וזאת לגמרי אחת הדרכים הנכונות, כמו גם הפשוטות, ללבוש שחור ביום לוהט.

 

 

 

 

תגובות