טרנד השבוע: אותו הצבע פעמיים כי טוב. צילום מסך מאינסטגרם xeniaadonts@

טרנד השבוע: אותו הצבע פעמיים כי טוב

בכל שבוע נציג את הטרנד שעשה לנו את השבוע והפעם – אחת שמה לבן על לבן, אחת שחור על שחור ואחת בכלל ורוד על ורוד. הטרנד הכי מדליק של הסתיו כבר צובר תאוצה בדנמרק, הוואי וצרפת ולהתכונן להגעתו לארץ עלול להיות יותר קל משאתם חושבים

את הטרנד הזה קל לפספס, הוא מסתווה טוב מידי בבליל הטופים והג'קטים. אך למרות זאת, כששש ממשפיעניות הרשת הגדולות בעולם בוחרות בו באותו השבוע, ברור שמדובר בטרנד. הוא הפציע לפני כשבוע ובגלל הייחודיות המסתורית, היצירתיות המתוחכמת והקלות היחסית ביישום שלו, ניתן לחזות כי הוא יישאר פה לכל אורך העונות הקרות.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

בלי לרוץ לקניות למצוא את הפריט הכי חדיש ובלי לגלוש באתרי הקניות העמוסים, יתכן שהטרנד המחמיא הזה נמצא בארונכם כבר תקופה ארוכה בלי שידעתם על קיומו. אם זה המצב, הרי שכל שתצטרכו לעשות זה לנבור בערמות הבגדים ולמצוא טופ וג'קט באותו הצבע, אך לא בהכרח באותו הגוון, הבד, או הפרינט.

מי שעשתה זאת בצורה היפה ביותר עם שוני קל בגוון היא גאלה גונזלס ששילבה חולצה מכופתרת שנוטה לצבע ורוד עם חליפה תואמת שנוטה לצבע סגול בטוטאל-לוק של מותג העל פנדי. מי שעשתה זאת בצורה מעוררת התפעלות, עם הפרש כמעט אפסי בגוון, היא קסניה אדונטס שצירפה סריג אפור לבלייזר אפור כשהטקסטורות של שניהם משתלבות בשלמות.

 

 

תגובות