פרחים רבותי פרחים: כך תערכו את שולחן חג הסוכות הכי צבעוני שיש. צילום פרטי

פרחים רבותי פרחים: כך תערכו את שולחן חג הסוכות הכי צבעוני שיש

אם תמיד חלמתם לעצב את שולחן החג שלכם כמו בהשקה אופנתית או מסיבת יום הולדת נחשקת, אתם צריכים לקרוא את הכתבה הזאת. לכבוד חג הסוכות המתקרב כתבנו מדריך שיסביר לכם שלב אחר שלב איך לערוך שולחן חג פרחוני עם דברים שיש בבית ובקרבתו

נתחיל ונאמר שבעיצוב אין חוקים, לפחות לשיטתנו.ישנן אין ספור אפשרויות פיתוח לכל סגנון שרק תחשבו עליו, ישנם כלים מיוחדים שיש רק בבית שלכם, אביזרים שאף אחד לא חשב להוסיף לשולחן לפניכם, בדים בכל הסוגים ופרחים מכל הצבעים והמינים.קחו מדריך זה כהשראה, כמסגרת רעיונית ומשם תעופו עם הדמיון והסטייל האישי שלכם. ובכל זאת, לא נזרוק אתכם ישר למים העמוקים ונספק לכם כמה טיפים שמסבירים איך בכלל מתחילים.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

שלב ראשון – איסוף פרחים:

צאו לסיבוב (עם מסכה) באזור מגוריכם ושימו לב לצמחים מיוחדים, לא בהכרח פרחים, כדוגמת גבעולים מלאי פוטנציאל, עצים המתהדרים בעלים מרהיבים ובמילים אחרות תפתחו את הראש ליופי הרב שנמצא בחוץ ובכך תהנו גם מטיול נחמד בחיק הטבע. כשמצאתם, קטפו כמות מעטה מכל סוג (חוץ מהפרחים המוגנים, הם פורחים שם בשביל לראותם בלבד) כדי שהטבע ימשיך לפרוח. גם פרחים קנויים כמובן יעשו את העבודה במידה ואין בקרבתכם צמחים.

שלב שני – בחירת קנקנים:

חפשו בבית צנצנות בגדלים שונים. אין שום צורך שהן יהיו זהות ובטח שאין חובה לרכוש צנצנות מפונפנות, היופי נמצא בפשטות. אם נגמרה לכם הריבה, הרי שיש בידכם צנצנת נפלאה. אך אם אין לכם מספיק כאלו מן המוכן, תמיד קיימת האפשרות לקנות כמה צנצנות שישמשו אתכם גם בשנים הבאות.

שלב שלישי – שזירה בצנצנות:

הבחירה האם לעשות מיקס של פרחים או לחלק קבוצות קבוצות, נתונה בידיכם. צנצנת אחת יכולה להכיל רק פרחים צהובים, אדומים, או ורודים ובכך להדגיש את היופי הטהור שבכל צמח, אך היא גם יכולה להכיל שילוב משגע של פרחים ממגוון צבעים. רעיון נוסף להפוך את השולחן לחגיגה פרחונית הוא לשזור גבעולים ועלים גם במפיות ובצלחות שבשולחן. חג אסיף שמח!

 

 

תגובות