ווג היסטורי: הארי סטיילס נגד מגדריות של בגדים. צילום מסך מיוטיוב

ווג היסטורי: הארי סטיילס נגד מגדריות של בגדים

אמש (ו׳) פורסם ברחבי העולם כי הארי סטיילס יופיע בשער מגזין ווג של חודש דצמבר ויהיה הגבר הראשון על שער המגזין האמריקאי בשער סולו • בראיון הכריז: "צריך להסיר את המחסומים בנוגע לבגדי נשים וגברים"

הזמר והשחקן הבריטי, הארי סטיילס, מוכיח כל פעם מחדש כמה חזקה ההשפעה שלו על העולם. אמש (ה') פורסם כי הוא הגבר הראשון בשער סולו על מגזין "ווג" האמריקאי. המגזין עם השער של הארי ייצא בדצמבר הקרוב ויציין חותמת דרך משמעותית בקריירה של סטיילס.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

בראיון עצמו במגזין סטיילס צולם בתמונה מיוחדת עם אחותו ג'מה, סיפר שבמהלך השנה הוא עבד על שירים חדשים וגם העלה שוב את הנושא של האהבה שלו לבגדים נשיים. סטיילס אמר: "כשאתה מסיר את ההגדרות ש'יש בגדים בשביל גברים ויש בגדים בשביל נשים', ברגע שאתה מסיר את המחסומים האלה אתה יכול להיפתח לאזור שאתה יכול לשיר. אני יכול ללכת לחנויות לפעמים ולמצוא את עצמי מסתכל על הבגדים של הנשים בגלל שכם מדהימים. זה פשוט כל פעם שאנחנו שמים מחסומים בחיים שלנו אנחנו מגבילים את עצמנו״.

התמונות של המגזין פשוט מטורפות! סטיילס מצטלם עם מכנס מיוחד שהוכן רק בשבילו שמייצג את מיהו 'הארי סטיילס', במכנס יש את שמות הילדים שסטיילס היה הסנדק שלהם, השם של אביו החורג של הזמר אשר נפטר לפני מספר שנים מסרטן, עיר הולדתו של  הכוכב באנגליה ועוד.

תגובות