הרגעים בהם מייגל מרקל עברה על חוקי האופנה. צילום: gettyimges.ILJack Taylor

הרגעים בהם מייגל מרקל עברה על חוקי האופנה

היא אומנם כבר לא חלק ממשפחת המלוכה, אבל לאורך התקופה בה לקחה חלק במחויבויות של המשפחה הכי מפורסמת בעולם (אחרי הקרדשיאנ'ס), בחרה מייגן מרקל לעבור על חוקי האופנה והלבוש של המלכה. אם תשמעו את החוקים, תוכלו להבין מדוע...

בואו נהיה כנים, יש מעט מאוד אנשים שהצליחו לשבור את חוקי המלכה כמו מייגן מרקל, הדוכסית מסאסקס. עוד מתקופת אירוסיה לנסיך הארי ולמעשה עד לרגע היצירה מבית המלוכה, הביאה הדוכסית אווירה של מודרניות למשימה הקפדנית של בגדי המלכות לעתים קרובות. אספנו לכם חמישה רגעים בהם מייגן מרקל קרעה את ספר החוקים האופנתי המלכותי ונתנה לפאשניסטה שבה לצאת החוצה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

יש ללבוש חליפות במשורה

אמנם כלל זה נרגע בשנים האחרונות - כפי שניתן לראות בנטייתה של קייט מידלטון לחליפות, אך לעתים קרובות, הארמון מעודד את נשות המלוכה ללבוש חצאיות ושמלות, הרבה יותר מאשר בלייזר ומכנסיים. 

© getttyimages_IL/Pool

יש לשמור על מינימום שחור

מסתבר ששחור הוא לא השחור החדש בבית המלוכה. הצבע השחור לא צריך להיות חלק מהאאוטפיטים של בני המלוכה, אלא אם כן הם מתאבלים. יש חוק כזה אצל בני הארמון לפיו הם צריכים להביא איתם לוק אחד שחור לכל מקום בו הם נוסעים, למקרה של מוות משפחתי. 

 

© getttyimages_IL/WPA Pool

צריך להעדיף מעצבים בריטים

לא פעם ולא פעמיים, העדיפה הדוכסית בגדים של מעצבים לא בריטים. אחרי הכל, מרקל היא אמריקאית ואפשר להבין את הרצון שלה לבחור לפרגן למעצבים שהם לאו דווקא בריטים. אבל, לפי כללי הארמון, יש לבחור בגדים של מעצבים אלו בצורה מתונה ומועטה, אבל מייגן חושבת אחרת. אפילו ביום חתונתה, שמלת הכלה שבחרה מרקל הותירה רבים מבולבלים, כשבחרה שמלה מבית ז'בנשי - מותג צרפתי.

© getttyimages_IL/WPA Pool

תמיד יש ללבוש גרביונים 

למרות שזה נראה כמו מה שמיועד להציק לנשות הארמון, יש כלל לפיו נשות המלוכה חייבות ללבוש גרביונים כאשר הן מציגות את רגליהן בתלבושת מסויימת. למרות זאת, לעיתים קרובות מייגן (ולאחרונה אפילו קייט מידלטון),  וויתרה על לבישת הגרביונים ומשאירה את רגליה חשופות ומאווררות. 

© getttyimages_IL/WPA Pool

יש לשמור על לק בצבעים ניטרליים

לא רק בצה"ל, גם אצל המלכה - יש למרוח לק רק בצבעים ניטרלים. בטקס פרסי האופנה בשנת 2018, כולם דיברו על ההריון הפוטוגני של הדוכסית ועל השמלה המרהיבה שלה בעלת כתף אחת, אבל הציפורניים שלה הן אלו שמשכו את תשומת הלב. באופן מסורתי, בנות המלוכה נדרשות למרוח לק על הציפורניים בגוונים קלילים ועדינים ביותר של ורוד, לבן ושקוף. ואילו בטקס פרסי האופנה המדובר, כפי שניתן לראות, שברה מייגן את החוקים כשהיא הופיעה עם לק בורדו-חום בפומבי.

© צילום מסך מיוטיוב

 

תגובות