איזה יופי: כוכבת הרשת משיקה מארז לטיפול באקנה. AdobeStock

איזה יופי: כוכבת הרשת משיקה מארז לטיפול באקנה

מותג הלקים essie משיקים שלושה גוונים חורפיים במיוחד, סופר פארם משיקה את המותג BESTIE עם שני מוצרי איפור שמכבבים לנו ברשתות החברתיות בלי סוף והם מוצרי חובה בכל תיק איפור, וליאל אלי חוברת למותק קליניק וביחד הם משיקים מארז לטיפול באקנה, עם הפתעה מיוחדת. כל המוצרים שעשו לנו את השבוע!

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

צבעי החורף החדשים של essie

מותג הלקים essie משיק שלושה גוונים חורפיים מסדרת ג'ל קוטור לחורף 2021, לשימוש בבית, המבטיחים ברק ועמידות לאורך זמן וללא צורך במנורת UV. שניים מתוך שלושת הצבעים החדשים מתאפיינים בגווני יין עמוקים והשלישי הוא לק כסוף מטאלי. כל הגוונים מאוד מתאימים לאווירת הסתיו והחורף ומשלבים נדר עם האווירה הגשומה. לא מדובר במוצר חדש, אלא בגוונים חדשים, כך שלגבי האיכות אין פה ספק - הלקים של essie ובמיוחד אלו מסדרת הג'ל נראין מעולה על הציפורן, נמרחים בקלות ויוצרים מראה מבריק ועמיד כמו של לק ג'ל אמיתי. ציון:9/10.

© יחסי ציבור

 הבסטי של סופר פארם

סופר-פארם ממשיכה להרחיב את מגוון מותגי האיפור שלה ומשיקה מותג חדש - BESTIE, מותג איפור השואב השראה ממראה האיפור הנקי והטרנדי ונותן מענה לטרנדים המובילים היום בעולם האיפור. המותג החדש מושק עם שני מוצרים שמככבים ברשתות החברתיות והפכו להיות מוצר חובה אצל כל איט גירל : טינט ללחיים ולשפתיים (צבע פיגמנט) וסבון לעיצוב הגבות. השקה של שני המוצרים האלו יחד מראה על הבנה אמתית בכל מה שחם עכשיו בעולם האיפור. יש המון פאשניסטיות שאף מאמינות שלא צריך בתיק האיפור יותר משני המוצרים האלו. עם הטינט אפשר להעניק גוון אדמדם לשפתיים וגם מראה סומק טבעי ללחיים בקלות רבה ואילו הקיט לעיצוב הגבות מכיל סבון מוצק שקוף, מברשת לגבות וספריי מקבע, למראה גבות עבות ומלאות בעיצוב עמיד לאורך זמן. ציון: 9/10.

© יחסי ציבור

ליאל אלי לקלינק

מותג הטיפוח והאיפור קליניק בחר במשפיענית ויוצרת התוכן ליאל אלי להוביל את קמפיין סדרת מוצרי הטיפוח Anti Blemish לטיפול באקנה ובפגמי וביחד הם משיקים מארז מוצרים חדש לטיפול באקנה. המארז כולל ארבעה מוצרים: סבון, מי הסרה וקרם לחות וכן מסקרה בגודל מיוחד במתנה. השיטה של קליניק מבוססת על שלושה שלבים - ניקוי באמצעות הסבון (שיש לו ריח נעים ונקי והוא מותיר את עור הפנים נעים; רענון והסרת תאים מתים באמצעות מי הסרה וטיפוח באמצעות תחליב לחות נטול שומן המותאם במיוחד לעור רגיש ומגורה הסובל מקילופים, יובש ואקנה. המוצרים מבוססים כולם על נוסחה עדינה, נעימה, שאינה מייבשת את העור, מאזנת את כמות השומן ושומרת על הנקבוביות נקיות. ציון: 9/10

© באדיבות יחסי ציבור

 

 

 

 

 

תגובות