ליאל אלי: "אני עממית ופתאום לבשתי קוטור". צילום מסך מאינסטגרם

ליאל אלי: "אני עממית ופתאום לבשתי קוטור"

השבוע מתארחת במדור "סופר סטייל" כוכבת הרשת המצחיקה במדינה - ליאל אלי! אלי סיפרה לנו אילו מוצרים עזרו לעור שלה, מה מוצר האיפור שהיא לא יכולה לוותר עליו ואיך היא נחשפה אליו ועל תחביב הכושר החדש שפיתחה

ליאל אלי היא אחת מכוכבות הרשת האהובות והעסוקות ביותר בישראל, עם כמעט 400 אלף עוקבים באינסטגרם ושיתופי פעולה עם חברות ענק כמו "קליניק" "עדיקה" ו"אדידס". הכוכבת רגילה יום יום להצחיק את עוקביה ולשתף עמם לוקים מלאי סטייל. תפסנו אותה לשיחה בה היא סיפרה לנו על שגרת הטיפוח שלה, תחביב הכושר החדש שלה ועל שיתוף הפעולה המפתיע שלה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מה הדבר הראשון שאת עושה בבוקר?

"אני קמה מהמיטה ומצחצחת שיניים. אני לא מסוגלת להתלבש לפני שאני מצחצחת שיניים. אחר כך יושבת על המיטה עשר דקות ובוהה בארון ואז מחליטה מה ללבוש באותו יום".

מהי שגרת הטיפוח שלך?

"מאז שהתחלתי להשתמש במוצרים של 'קליניק' לפני שנה בערך נהיה לי שקט. אני מצחצחת שיניים, שוטפת את הפנים עם סבון קצף של 'קליניק', אני חולה על סבון קצף! לאחר מכן, אני שמה על הפנים מי הסרה ושמה קרם או ספריי לחות מרענן. אני אוהבת להשתמש ב-BB קרם שזה חצי קרם לחות וחצי מייקאפ וזה סוגר לי את הפינה".

חדר כושר או אימון בחוץ?

"בחוץ, אבל זה משתנה. זה תלוי במוד שלי, עד כמה בא לי להתאמן בפנים ועד כמה בא לי להתאמן בחוץ. נהיה לי תחביב לרוץ בים, זה כיף בטירוף, את נושמת את האוויר של הים הפתוח ומסתכלת על הים ומבלי ששמת לב רצת שמונה קילומטר! וזה מדהים ומהמם. אבל עכשיו קצת יותר קר ואני לא אוהבת זיעה קרה, אז עכשיו עדיף אימון בפנים".

את רגילה להתאפר ביום יום?

"לא יותר מדי, אני לא אוהבת להתאפר יותר מדי. אני אוהבת לשים BB קרם בקטנה ולפעמים מסקרה או אודם בקטנה, לא יותר מדי".

מוצר איפור שהוא מאסט מבחינתך?

"אני מתלבטת בין מסקרה לאודם, בא לי להגיד מסקרה, אני מתה על מסקרה. זאת המסקרה שנמצאת במארז שלי בשיתוף פעולה עם 'קליניק'. כרגע רק בה אני משתמשת ואני מאוד אוהבת אותה, היא מאוד טבעית ונקייה. אגב, רק מאז שהתחלתי את השיתוף פעולה איתם התחלתי להשתמש במסקרה".

מאיזה בלוגר את שואבת השראה?

"היילי בולדווין. היא מצד אחד קלאסית ומצד שני עממית, היא משלבת בין כל העולמות".  

יש לך פריט אופנה בוויש ליסט שאת מתכננת עליו?

"כן, יש את השריג ווסט שאני רוצה לקנות. אפשר ללבוש אותו עם חולצה מכופתרת מתחת ואני חולה על זה. זה בוויש ליסט שלי באתר 'שיין' ואני מחכה לצבור קצת פריטים ולקנות".

עם איזה מעצב אופנה היית רוצה לשתף פעולה?

"הייתי אומרת שכל מעצב שקים קרדשיאן עובדת איתו."

מה הפרויקט האופנתי שהכי נהנית להשתתף בו?

"שיתופי הפעולה עם פקטורי, זה קוטור ואני פשוט לא מצליחה להתאושש. יש להם בחנות נר שמריח הכי טוב בעולם, יכול להיות שבגלל הנר אני משוחדת משיתוף הפעולה הזה. השיתוף פעולה איתם מגניב, כי אני ילדה מאוד עממית ופתאום אני מתנסה בסגנונות לבוש שכנראה לא הייתי לובשת, אני הכי ילדה של 'עדיקה' ופתאום לנסות בגדים שהם קצת שונים ממני זה מעניין".

 

תגיות
תגובות