שירלי לוי: "אני אוהבת את מה שאני רואה במראה וזה הכי חשוב". צילום מסך מאינסטגרם

שירלי לוי: "אני אוהבת את מה שאני רואה במראה וזה הכי חשוב"

שירלי לוי היא אחת מכוכבות הרשת המוכרות והמצליחות ביותר בישראל, עם אחד מעמודי האינסטגרם המצחיקים ביותר שנראו, מתובל בכל האמת, הקסם המיוחד והשיתוף האמיתי שהיא מביאה לחצי מיליון העוקבים שלה ברשתות החברתיות. בשיחה כיפית וכנה, היא סיפרה לנו על הפריט שגורם לה להרגיש מיליון דולר, על החוויות בסט בתור שחקנית בסדרת הנוער המצליחה "זיגי" ובעיקר על אהבה עצמית.

נדמה ששירלי לוי היא בין היחידות שמביאות את הדבר שכמעט נעלם לגמרי מהרשתות החברתיות: מציאות. והיא יודעת להביא אותה למסך הקטן שלנו בצורה הכי הומוריסטית, שמחה וכיפית שיש, כך שסטורי אחד שלה לגמרי יכול לעשות לנו את היום. בין אם היא מתעדת את שגרת האימונים שלה ואורח החיים, או סתם את דברי היום יום שמלווים את כולנו, שירלי עושה זאת בדרך שלה, ובעצם בדרך של כולנו, וזה מה שגורם לנו כל כך להזדהות איתה. 

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מה הדבר הראשון שאת עושה בבוקר? 

"קודם כל, שותה קפה. אחר כך מצחצחת שיניים ותוך כדי שומעת שיר שאני אוהבת כדי להתחיל את היום בטוב, לא נוגעת עדיין בטלפון. אחרי כמה דקות של התעוררות והתרעננות עם הקפה בשמש, אני פותחת את הטלפון, עונה להודעות ומתחילה להתאפס על היום שלי".

ביום יום, מה היא שגרת הטיפוח שלך? 

"אז בבוקר, אם אני בבית, אני קודם כל מורחת משחה ליבוש פצעונים, שהקוסמטיקאית שלי רקחה לי. אני מורחת גם בבוקר וגם בערב לפני השינה, אבל חוץ מזה, אין משהו מיוחד, אני מה זה לא מהבנות האלה, מה'גורו' של הטיפוח, זה אפילו מביא לי עצבים כל ההתעסקות הזאת. חברות שלי למשל, מכורות. לקרמים, לסרומים, למיליון מוצרים וכל היום מתמרחות, אני מחבקת חברה שלי והיא עפה לתקרה מרוב שהיא חלקה! אני בעיקר שומרת על זה פשוט וטבעי, נצמדת למה שצריך ולמה שעושה לי טוב. בגדול זה כל מה שצריך. אני מאוד אוהבת את הגוף שלי ואני גם אוהבת לטפח אותו, אבל אני לא משועבדת אליו".

ומה לגבי איפור ביום-יום?

"בשגרת היום-יום שלי, אני אוהבת להתאפר ממש בקטנה, אפילו לא מייקאפ, רק קצת פודרה, טיפה קונסילר מתחת לעיניים, ואולי קצת סומק או טינט. מה שכן, המסקרה זה הכח שלי! אבל גם לא יותר מידי, כי המאמץ הוא אחר כך, בלהוריד את האיפור. אני גם אף פעם לא מצליחה באמת להוריד את האיפור עד הסוף, וזה הכי מתסכל, בעיקר בבוקר".

ובימים של אירוע, הופעה או השקה, את כן מרשה לעצמך קצת להתפרע עם האיפור?

"וואו, ברור! זה גורם לי להרגיש הכי טוב בעולם. אני גם מתחילה להתאפר שעה לפניי, כי תמיד לוקח לי ים זמן עד שהאיילינר יוצא כמו שצריך! קודם כל אני שמה מקבע של מק, אחר כך מייקאפ ומעליו קצת קונסילר, מעל כל זה פודרה, ג'ל בגבות ואם יש נקודות חסרות אז משלימה אותן עם עפרון ולסיום קצת צללית מנצנצת, מוזהבת או כסופה, תלוי בתכשיטים שאני לובשת באותו יום, ובעיקר בתחושה. לא משהו מוגזם, אבל זה בהחלט משהו שמבליט את האזור של העין. אחר כך תוחם, אודם, טיפה שימר, בסוף כמובן האיילינר שמנסה להכשיל אותי כל פעם, וסיימתי. כשאני משקיעה, אז זה בדרך כלל לאירועים, למרות שלאחרונה אין יותר מידי כאלה ולצערי אין לי ממש למה להתאפר. אז גם כשיש את הדבר הכי קטן, אם כבר יש תירוץ להתאפר, אני לוקחת את זה עד הסוף".

יש לך מוצר איפור שהוא מאסט מבחינתך? 

"כמו שכבר אמרתי, הכח שלי זה המסקרה. יש לי ריסים בולטים, וגם ישר רואים את השינוי אם אני מורחת או לא, אז מסקרה היא בהחלט מאסט בשבילי. אבל בגדול, אני נותנת לעצמי גם ימים בלי איפור בכלל. נגיד היום בכלל לא התאפרתי. יש ימים שאני קמה בבוקר והעור שלי נראה ממש טוב, אז אני לא נוגעת בו. אני נותנת לעור לנשום. כל אחת צריכה לחשוב: 'אני כל כך יפה כמו שאני!'"

ממה שאפשר לראות בסטורי שלך ובשיתופים שלך ברשתות החברתיות, באמת יש לך עור מאוד בריא!

"אני מטפלת בעור שלי בהומאופתיה. הקוסמטיקאית שלי היא גם הומאופתית. אצלי הטיפול הוא דרך עור הפנים, והיא יכולה לראות פחות או יותר גם מה קורה בגוף שלי מבפנים. לדוגמה, מאז שבעצתה הפסקתי להגזים עם מוצרי חלב, רואים שינוי מאוד גדול בעור הפנים. אני מאמינה שמה שקורה בתוך הגוף, מוקרן החוצה, מכל הבחינות. אני לא אומרת שאני כל הזמן על המשמר במשטר תזונה, ממש לא. אני כן מרשה לעצמי הרבה פעמים להוריד את היד מהדופק, למשל בחודש האחרון, שלא עשיתי בכלל חשבון מה אני אוכלת, וראו את זה על עור הפנים, ועכשיו שאני קצת בסטופ, אוכלת יותר בריא וקצת יותר שומרת, אז גם את זה רואים, את השיפור, וזה מה שיפה".

את גם מאוד משתפת בכל הקטע הזה של תזונה ברשתות החברתיות, את הארוחות והאימונים שלך, אז ספרי קצת מהי שגרת התזונה שלך, האימונים, במה זה תלוי?

"אני מאוד מאוד אוהבת להתאמן. אני מתאמנת לפחות פעם ביום, או מינימום של ארבע פעמים בשבוע. האמת, כשאני עושה ספורט, זה ממש לא בשביל לרדת במשקל. אני עושה ספורט בשבילי. קודם כל, כי הספורט מאוד מפקס אותי, ממקד אותי, מרגיע. אני מרגישה אסופה אחרי שאני עושה ספורט, שמחה יותר, זה ממלא לי את הנפש".

אז בשבילך, הספורט הוא באמת בשביל הנפש

"חד משמעית בשביל הנפש. יש ימים שלא יוצא לי לעשות ספורט ואני רואה שזה מכביד עליי. לא בקטע של התמכרות לספורט, אני אף פעם לא מהמכורים, אבל אני פשוט מרגישה את ה'קוצים' בגוף, את הרצון הזה והאנדרנלין לעשות ספורט, בגלל שאני היפראקטיבית, והרצון הזה להיות פעילה ולעשות ספורט נובע ממקום של רוגע ופוקוס, זה עוזר, מרגיע, ואני מאוד אוהבת את התחושה הזאת".

ומה לגבי התזונה?

"זה בא לי בתקופות. אני לא הכי מלאה בעולם ואני גם לא הכי רזה בעולם. אני מאמינה שרוב הנשים בישראל פחות או יותר נמצאות על הקו שלי. יש תקופות שאני מאוד אוהבת את מה שאני רואה במראה, ואני מרשה לעצמי לאכול ולהנות כמו שצריך, לפעמים גם בלי מצפון בכלל. אבל אחרי חודש כזה, בו אני באמת מרשה לעצמי מכל טוב, אני גם יכולה לעצור ולהגיד לעצמי 'החודש נהנית, עכשיו צריך לחזור לתלם'. אני חוזרת לתלם ואוכלת נכון, ואז מרשה לעצמי שוב להנות, ושוב פעם זה חוזר על עצמו. בגדול אני שלמה עם החלוקה הזאת. זה קצת משגע את הגוף, אני לא אשקר. אני כן מבינה ויודעת שצריך לשמור על קו מסוים ולא להגזים, לפה או לפה, אבל העיקר שבסופו של יום, אני יודעת שאני אוהבת את מה שאני רואה במראה וזה הכי חשוב".

ובעזרת השיתוף שלך בכל מה שקשור לתזונה וספורט, שסיגלת לעצמך, גם עודדת את העוקבים שלך לסגל הרגלים בריאים יותר.  הייתה לך כוונה כזו בכלל? 

"לא, בכלל לא. האמת, בכלל לא חשבתי שזה ישפיע ככה על אנשים ושיהיו כאלה תגובות וביקוש לראות עוד מהצד הזה בי. בשביל להעלות לעצמי את המורל ולהצחיק קצת את העוקבים, נולדה הדמות בריטני - דמות שעזרה לי להרים את המוטיבציה, ובהמשך ראיתי שגם לעוקבים". (את בריטני תוכלו לראות בעמוד האינסטגרם של שירלי תחת ההיילייט 'ספורט עם בריטני' - ר.ה). בריטני, היא זו שנותנת משפטי מחץ, היא זו שנותנת מוטיבציה, ובדיעבד אני מאמינה שהיא גם נולדה בשביל להעלות את המודעות לכך שבנות יכולות לעשות כל סוג ספורט שהן רק רוצות. בדרך כלל אצל כולן באינסטגרם זה פילאטיס או יוגה, אני בחרתי בקיקבוקסינג, זה ספורט קופצני, כיפי ואנרגטי שמתאים לי כמו כפפה ליד ואף אחת חוץ ממני לא העלתה את עצמה עושה את הספורט הזה ברשת. בדיעבד אני חושבת שכן היה חשוב לי שיראו שיש כל מיני סוגים של ספורט ושאין דבר כזה ספורט לבנים או ספורט לבנות. לא רק בגלל שכולן עושות ספורט מסויים אז גם את צריכה. את רוצה להיות מתאגרפת? לשחק כדורגל עם הבנים בשכונה? תעשי את זה!"

 

גם בתקופות של סגר הצלחת לשמור על שגרת אימונים?

"כן בטח! האמת שאריאל, המאמן שלי, דאג להעלות אימוני קיקבוקס לייב בפייסבוק, והייתי חוזרת על האימונים האלה שוב ושוב. גם כשגרתי בתל אביב, הייתי רצה עד לים ועושה שם קיקבוקס על הדשא ליד הים, כשהוא בלייב שמור מלפני חודש או יותר. האימונים עזרו לי לשמור על שגרה".

בואי נחזור לאופנה. יש איזשהו בלוגר או מותג אופנה שאת שואבת ממנו השראה?

"אף פעם לא הייתי מהבנות שיש להן רשימה של בלוגרים בכיס, אבל אני כן מאוד אוהבת להתלבש ורוצה לחשוב שאני גם יודעת להתלבש יפה. אני לובשת מה שאני אוהבת, מה שאני מרגישה. אני מתלבשת הכי אני, לפי אותו רגע ומרגישה עם עצמי פיגוז. מיליון דולר. תמיד מעניין אותי להסתכל על עצמי דרך חברות שלי, שהן מאוד קלאסיות, תמיד לבושות מתוקתק ומוקפד ומצוידות באיזה מותג נחמד. אני נהנית לראות את ההשקעה שלהן בדבר הזה, דווקא כי אני לא כזאת. אני מתסכלת עליהן ואומרת 'איזה כיף להן שיש להן כח להתלבש ככה' אבל זהו, שם זה נגמר. הן משקיעות בדברים מסוימים שמבחינתי לא נחוצים. אני פועלת לפי ההרגשה שלי. מותגי יוקרה ומותגים בכלל לא מדליקים אותי בשום צורה. להפך, ככל שזה פחות יקר, אני יותר אוהבת. יותר נהנית לבחור, לשלב לפי מה שאני אוהבת באותו הרגע. מותגים לא העסיקו אותי בשום שלב".

יש לך פריט אופנה בוויש ליסט שאת מתכננת עליו? 

"לא נראה לי נכון לשבת מול הטלפון ולדחוף לסל קניות מיליון פריטים שלא בהכרח צריך ובסוף לא תמיד מגיעים במידה הנכונה, עדיף כבר לצאת, לקנות משהו נחמד ועל הדרך להרוויח יום כיף בקניון. אבל, אם יש משהו שאני כן אוהבת להזמין זה אקססוריז. לאחרונה קניתי קשתות מהממות מ-Shein, גומיות, סיכות, מחזיק לטלפון לריצה, דברים שאי אפשר לטעות בהם במידה יותר או מידה פחות. מה שאת רואה זה מה שאת מקבלת".

אז איך את מגדירה את סגנון הלבוש שלך?

"בגדול, סגנון הלבוש שלי זה טייץ, שאני הכי אוהבת בעולם. טייץ זה הפריט המושלם, כי הוא פשוט מתאים את עצמו בדיוק לגוף שלך, וממש מקבל אותך כמו שאת. לא משנה אם השמנת, רזית ואיך את מרגישה את עצמך. יש לי גם טייטצים מכיתה י"ב, שעדיין נראים טוב ואני מרגישה בהם טוב! ג'ינסים קצת עושים פוזות, הם יכולים להתכווץ ולצאת מהכביסה בגודל שונה בלי התראה מראש. לגבי ג'ינסים, אם יש ג'ינס שאני אוהבת אני יכולה לחרוש עליו המון, עד שימאס, ומבחינת הטופ, אני לובשת טי-שירט לבנה או שחורה בדרך כלל, או גופייה בבסיס, ומעל, יש לי את כל סוגי הג'קטים, באמת הכל מהכל. ואז לא משנה מה הבסיס, אני משנה כל פעם את הג'קט, את הנעליים, את האקססוריז. יש יום שאני מחליטה שאני רוצה רק תכשיטים בצבע כזה או אחר".

אז טייץ זה ה-פריט שלך

"טייץ זה ה-פריט שלי. אם זה טייץ שלושת רבעי מנומר שגורם לי להרגיש פיצוץ, אם זה טייץ ארוך שחור, טייץ נייק ספורטיבי שמכניס אותי לאווירה ולאנדרנלין. אני פשוא מתה על טייצים, זה תמיד בא לי מדהים עם הלבוש, ואף פעם לא מאכזב."

ואת גם מצליחה לשלב אותם עם לבוש שהוא יותר אלגנטי כשצריך?

אני מתאימה את הלבוש לטייץ! לצערי בשנה האחרונה לא היה יותר מידי לאן להתלבש אלגנטי ולא היו לי יותר מידי הזדמנויות לזה, אז גם כשישבתי עם חברים, או יצאתי לרחוב, אני מעדיפה טייץ!  

מה הפרויקט שהכי נהנית להשתתף בו? 

"אני אגיד את האמת, בכולם. כל פרויקט הביא את הצבע שלו, המטרה, הרצון, התחום שלו, וכל פרוייקט היה מעצים בפני עצמו. למשל בפרוייקט של סופרפארם יאנג דיברנו המון על גיל ההתבגרות ועל השינויים שעוברים בעקבותיו, מבחינה חברתית, מבחינה חיצונית, עכשיו אני מובילה קמפיין למותג של קוטקס, עם חבורה מדהימה ואנחנו רק בנות! זה כיף, אנחנו מדברות ממש על הבעיות האישיות שלנו, בין אם זה בין אישי על חברות, חברים, אהבה, מחזור, מתי קיבלתי, איך קיבלתי, שזה נושא שעם כמה שהוא רגיש,הוא הכי מעסיק והכי צריך להעלות על סדר היום, כי הוא חלק מהיום-יום שלנו. בקוטקס אני מאוד נהנית, אני גם עובדת עם בנות מקסימות שעוד לא יצא לי לעבוד איתן ובמסגרת הפרויקט זו הפעם הראשונה שבאמת יצא לי להכיר אותן יותר לעומק. עוד פרוייקט שאהבתי במיוחד היה קוקה קולה WOW tour ב-2018. המטרה של הפרוייקט הייתה באמת להתנדב, נתינה לאחר, להשקיע מזמננו לבחברה. אני חושבת שלכל פרוייקט יש ערך מוסף וזה מה שיפה, מזה אני נהנית".

 
תגובות