בטיקטוק מתגעגעים לשורה הראשונה של תצוגות האופנה. Gettyimages.IL/Chris Jackson‏

בטיקטוק מתגעגעים לשורה הראשונה של תצוגות האופנה

השבוע היה אמור להתקיים שבוע אופנת הקוטור, ובכל רחבי ערי האופנה העולמיות היו אמורים להתקיים תצוגות ענק על שלל כוכבים שיושבים בשורות הראשונות לבושים במיטב בגדיהם. כמובן שבגלל הקורונה התכניות השתנו ואנחנו לא זוכים לראות את כל הלוקים מלאי הסטייל של הכוכבים האהובים. טרנד חדש בטיקטוק פותר את בעיית הגעגוע הקשה

השבוע היה אמור להיות שבוע אופנת העילית ברחבי העולם, אז היו מציגים כל בתי האופנה הנחשבים את העיצובים והדגמים החדשים בתצוגות ענק, עתירות כוכבים מלאי סטייל שיושבים בשורה הראשונה. ובנינו? אין יותר כיף מפשוט לצפות בכל מופע השיק הזה שהכוכבים מציגים בזמן שהם צופים בדוגמנים ובדוגמניות שעל המסלול.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

 

אבל, כמובן, כל העולם השתנה בעקבות המגיפה ואין אירועי ענק או תצוגות עתירות כוכבים. רוב בתי האופנה בחרו השנה בתצוגות וירטואליות, כך שלא זכינו לראות את השחקנים, הזמרים ואנשי עולם האופנה מתלבשים במיטב הבגדים שלהם.

אבל, אל דאגה! כוכבי הטיק טוק מצאו פתרון מושלם גם לזה. משתמשי הרשת החברתית בחרו להציג לכל העוקבים שלהם את הלוק שלהם לשורה הראשונה, וכיאה למעמד ם עשו את זה עם המון סטייל משולב בפריטים של פראדה, גוצ'י ונוספים.

 

 

 

תגובות