אביב ראובן על הפרידה מדניאלה: "הפעם לא מדובר במתיחה". דוד דהן ועמרי דהאן

אביב ראובן על הפרידה מדניאלה: "הפעם לא מדובר במתיחה"

מעתה: פרזנטור. אביב ראובן הוא מזמן לא רק אחד מהכוכבים הבולטים והאהובים ברשת, ויעידו על כך הקמפיינים הנחשקים שהוא מקבל. כעת, יחד עם מינויו כפרזנטור של אתר "וסטידו", הוא מספר לנו מהסט על הטייטל החדש, הסיכוי שנראה אותו בריאליטי וגם: על הפרידה הטרייה מדניאלה דואק

אביב ראובן נבחר כפרזנטור החדש של אתר האופנה "וסטידו" ולאחרונה הוא כבר הספיק להצטלם אל קמפיין סוף החורף-אביב 2021 של החברה. על הדרך תפסנו אותו לשיחה קצרה על השינויים בחייו, האופציה להשתתף בריאליטי ובסדרות, וכמובן על הפרידה שהעסיקה רבים ברשת.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

"הצטלמתי בעבר למספר מותגי אופנה אז הזירה לא ממש חדשה לי", מספר לנו אביב על חווית הצילום ומציין: "מה שכן, לעולם לא הייתי פרזנטור של מותג אופנה ואין ספק שזה הרבה יותר אינטנסיבי, מאתגר וגם תפקיד עם אחריות. הדבר הראשון שביקשתי היה לראות את הבגדים, להרגיש אותם ולבדוק אותם באופן פיזי לפני שאני מייצג אותם".

© דוד דהן ועמרי דהאן

"שמחתי מאוד שהחברה של 'וסטידו' בחרו בי כפרזנטור", משתף ראובן על הבחירה בו, "לאו דווקא מסיבות של מראה חיצוני או נתונים ברשת. שמחתי לשמוע מהם שהם רוצים לעבוד איתי מהסיבה שהם עוקבים אחריי ורוצים שאהיה חלק, מפני שהם ראו את התוכן של המצוות והמעשים הטובים. אם זה בעזרה לילדים מוחרמים, ילדים חולים ומשפחות נזקקות. מכאן אני רוצה להעביר מסר לכל בני הנוער - תעשו טוב ורק דברים טובים יקרו לכם. אני מאמין בזה מאוד!".

בדרך לקריירה חדשה בעולם הדוגמנות?

"אני תמיד פתוח לעולמות חדשים. משתדל להיות הכי מקצועי בכל מה שאני עושה ונכנס אליו".

הרבה כוכבים יוצרים קפסולות או מותגי אופנה משלהם - מה הסיכוי שתעשה בעצמך מהלך כזה?

"אני לא מתכנן להוציא בקרוב ליין אופנה משלי", מצהיר הכוכב ומכריז: "אני עובד על מוצר אחר בתחום אחר יחד עם גוף גדול מאוד. כרגע עוד לא יכול ממש לדבר עליו מטעמי סודיות".

© דוד דהן ועמרי דהאן

יש מעין סטיגמה על לא מעט מהמין הגברי שהוא מתקשה לבחור לעצמו בגדים, ותמיד נאלץ להיעזר. כמה יש מקום לסטיגמה הזו במציאות?

"יסלחו לי הגברים, אבל אין ספק שלנשים יש חוש אופנתי גבוה וחד יותר מלנו, הגברים. כמובן שיש יוצאי מן הכלל, כמו ג'וזי מ'האח הגדול' נניח. אני מאוד אוהב את איך שהוא מתאים לעצמו את הלוקים".

אז מהו לדעתך הסטייל האולטימטיבי?

"מה שנוח לך ולא נראה שאתה סובל או מתאמץ".

בשבוע שעבר צצה דרמה חדשה מכיוונו של הכוכב, פרידה ממי שהייתה בת הזוג הצמודה (וכוכבת בעצמה), דניאלה דואק. מערכת היחסים של השניים הייתה למעשה סיבוב נוסף לאחר פרידה ארוכה, אך למרות העתיד הוורוד שהסתמן, הפעם זה שוב לא צלח. הפרידה הגיעה לאחר כמה מתיחות בנושא בעבר, לכן הקהל די התקשה להאמין להודעה הרשמית בנושא.

"אני בהחלט יכול להבין למה. במשך שנתיים עשיתי עשרות מתיחות בכל מיני נושאים ואני מבין את אפקט ה-'זאב זאב'. אם יש לי למי לבוא בטענות על העובדה שחלק סקפטיים לגבי הפרידה האישית בלבד - זה רק לעצמי. לצערי הפעם לא מדובר במתיחה אלא בפרידה אמיתית".

מה הוביל לפרידה?
"העניין טרי, ואני עדיין לא מספיק מרגיש בנוח לנתח את הנושא בפרהסיה".

 

אתה בשל כבר לזוגיות הבאה?

"לא. אני לא מאמין בדילוגים מקשר לקשר. אחרי פרידה יש שלב שצריך להתכנס בעצמך, להסיק מסקנות ולהתחבר לעצמך מחדש".

אומנם הבלחת לרגע ב"משחקי השף" בעבר, אבל מה הסיכוי שנראה אותך בריאליטי. אולי האח הגדול או הישרדות?

"ההשתתפות ב'משחקי השף' הייתה לצורך אייטם משותף עם פרוייקט 'פול האוס' ולא השתתפות אמיתית. המשימה שלי הייתה לקבל סכין מאסף גרניט בלבד ולא לעבור את האודישן. כרגע אני לא רואה את עצמי משתתף בריאליטי מהסיבה שאני מקים בקרוב שלושה עסקים אישיים שלי בזמן די קצר. אין לי כמעט פנאי לדברים חיצוניים. אך לא פוסל השתתפות בעתיד".

אוקיי, ומה לגבי קריירת משחק, זה מעניין אותך?

"מאוד!", מתוודה. "עברתי השתלמות משחק בעבר אצל גלית אשכול, זה היה לצורך שיפור עצמי ולא כדי לגשת לאודישנים. אין ספק שמשחק מול מצלמה זה משהו שאני מאוד אוהב ומשהו שארצה להגשים בעתיד".

© דוד דהן ועמרי דהאן

אתה כבר מתוכנן לקיץ עם הקמפיין בהשתתפותך, אבל אחרי שנה כל כך ארוכה וקשה בקורונה, איך אתה חושב שיראה הקיץ הקרוב?

"מקווה שהמחלה תהיה מאחורינו, שאנשים יחזרו לעצמם מבחינה נפשית וכלכלית. כולם ללא יוצא מן הכלל ספגו מכה קשה ואני מייחל שהיום שאחרי יפצה את כולם".

© דוד דהן ועמרי דהאן
תגובות